Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از بازی برابر تیم نود ارومیه اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از بازی در جام حذفی برابر تیم نود ارومیه اعلام کرد. این اردو پس از تمرین امروز چهارشنبه در هتل اوین تهران بر پا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال حسینی، بوژیدار رادو شوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، آدام همتی، حمیدرضا طاهرخانی، سعید حسین‌پور، گادوین منشا، علی علیپور، احسان حسینی، محمد امین اسدی، محسن ربیع‌خواه، شاهین عباسیان، احسان علوان‌زاده، احمد نوراللهی و احمد بهاروندی، نفراتی هستند که در این اردو حضور دارند.

علیرضا بیرانوند که در ترکیب اصلی تیم ملی در بازی با بولیوی به میدان رفته بود، در این فهرست حضور ندارد و نام محسن ربیع‌خواه نیز بار دیگر در آستانه قرار گرفتن در فهرست ۱۸ نفره قرار گرفت.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸ پنجشنبه هفته جاری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نود ارومیه می رود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • پائز، کاپیتان را از تیم ملی والیبال خط زد!
  • اعلام لیست ۳۰ نفره تیم ملی والیبال ایران؛ موسوی و غفور از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ جاماندند
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها