Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اختتامیه بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و اساتید پیام‌نور سراسر کشور در حضور دکتر محمدهادی امین‌ناجی، معاون فرهنگی-اجتماعی و دانشجویی پیام‌نور در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه برگزار شد.

دکتر بهمن سعیدی‌پور رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه هم به برگزاری اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و اساتید پیام‌نور اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان کرمانشاه را می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت کشوری از 22 تا 25 مهرماه در کرمانشاه بین 250 نفر از 31 استان کشور برگزار شد که امروز اختتامیه آن را شاهد هستیم.

 رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه گفت: به حضور داوران قرآنی در 34 رشته در این دوره از مسابقات اشاره و گفت: مسابقه در 6 بخش برگزار شد.

سعیدی‌پور ادامه داد: آن‌طور که این مسؤول می‌گوید، 25 مهرماه برای کرمانشاه‌گردی شرکت‌کنندگان اختصاص داده شده است.

او افزود: مقدمات این مسابقات در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری بین 500 مرکز و واحد پیام نور با مشارکت 17 هزار نفر آغاز شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه گفت: مرحله نهایی در شهریورماه و اختتامیه نیز مهرماه به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

سعیدی‌پور ادامه داد: ثبت‌نام بدون آزمون دوره کارشناسی از 23 مهر ماه آغاز شده است،  و داوطلبان در کجای منطقه پنج که باشند بدون محدودیت می‌توانند جابه‌جا شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران دانشگاه پیام نور قرآن کارشناسی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در مرحلۀ اول نوزدهمین آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم، با افزایش ۲۵ درصدیِ شرکت کنندگان، حضورِ دانش آموزان و بانوان، چشمگیر بود.

همچنین خُردسالترینِ شرکت کنندگان، سه کودکِ هفت ساله در خوزستان، خراسانِ جنوبی و یزد بودند و مُسن‌ترین شرکت کننده هم ۷۷ ساله از آذربایجانِ شرقی بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل