Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین با اعلام این خبر گفت: برنامه‌ های متنوع و گسترده هفته تربیت بدنی و ورزش امسال از پنجشنبه 26مهرماه لغایت چهارشنبه 2آبان ماه در سطح استان قزوین به اجرا درخواهد آمد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه ورزش همگانی و توسعه همه جانبه این بعد مهم ورزش اظهار داشت: قطعا برنامه ریزی برای توسعه و ایجاد شرایطی برای همگانی کردن ورزش می تواند سلامتی و تندرستی مردم را به دنبال داشته باشد و در همین راستا اداره کل سعی کرده است علاوه بر برنامه ریزی دراز مدت، بیشتر برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش را حول محور همگانی کردن ورزش اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علایی مقدم در ادامه افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری هفته‌ تربیت ‌بدنی مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی در توسعه ورزش همگانی است که امیدواریم در طی زمان برگزاری هفته‌ تربیت ‌بدنی بتوانیم به این اهداف مهم دست پیدا کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش پیاده روی ویژه مسئولین ارشد استانی، مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی استان و همچنین پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد از ساعت 6:30صبح روزپنجشنبه ۲۶مهرماه از مقابل تالار شهر قزوین تا گلزار شهدای گمنام در بوستان ملی فدک برگزار خواهد شد.

علایی مقدم افزود: ادای احترام به شهدای گمنام قزوین و قرائت زیارت عاشورا از برنامه های این همایش پیاده روی می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در تمامی شهرستانها، شهرها، بخش‌ها و روستاها برنامه‌های فرهنگی ورزشی درنظر گرفته شده است ضمن اینکه هیات‌های ورزشی استان در دو بخش بانوان و آقایان مسابقاتی را برگزار خواهندکرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن اشاره به تجهیز خانه های ورزش روستایی در سطح استان؛ گفت: در ماههای گذشته با حضور خانم دکتر محمدیان معاون وزیر ورزش و جوانان 31خانه روستایی در سطح استان تجهیز شد و در هفته تربیت بدنی و ورزش نیز 36خانه های روستایی در سطح استان تجهیز خواهد شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در ادامه با اشاره به درخشش خیره کننده ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان در بازیهای آسیایی و پارآسیایی 2018جاکارتا افزود:18نماینده شایسته قزوینی در این 2رویداد مهم شرکت داشتند که موفق شدند برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان،4مدال در بازیهای آسیایی و 4 مدال در بازیهای پارآسیایی کسب کنند که این افتخار بسیار ارزشمند، وظیفه اداره کل را در المپیک 2020 توکیو دوچندان خواهد کرد زیرا با المپیکی شدن کاراته و سنگنوردی، استان قزوین از استانهای مهم و تاثیرگذار در کسب مدال در المپیک آینده محسوب می شود.

وی در ادامه ضمن تمجید از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در بحث ورزش و جوانان و حمایت‌های صورت گرفته در این حوزه مهم و تاثیرگذار به ویژه در بخش عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، گفت: با همکاری ارزشمند مقام عالی وزارت و مجموعه معاونین و مدیران آن؛ استانداری قزوین، نمایندگان مردم استان در مجلس و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین، تمامی پروژه های نیمه تمام ورزشی استان ازجمله سالن ورزشی 6هزارنفری قزوین بعنوان یکی از مهمترین پروژه‌های ورزشی استان و کشور نیز فعالیت خود را آغاز کرده اند که امیدواریم با همت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مسئولین استانی این پروژه مهم ورزشی تا اواسط سال آینده به بهره برداری برسد.

علایی مقدم یادآورشد: تجدید میثاق جامعه ورزشی استان با آرمانهای شهدای والامقام انقلاب اسلامی در گلزار شهدای قزوین، دیدارجامعه ورزش با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه قزوین، نشست خبری  با اصحاب رسانه و جراید، دیدار و تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار استان، برگزاری مراسم بدرقه تجهیز 36خانه روستایی در سطح استان، برگزاری مراسم اختتامیه رقابت های ورزشی کارمندان دولت استان و همچنین برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران پارآسیایی 2018 جاکارتا از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان قزوین است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین جامعه عاشورا مدیر کل ورزش و جوانان استان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در شورای ششم به دنبال توسعه ورزش محلات و حمایت از هیئت‌های ورزشی هستیم و به همین خاطر تلاش شد تا مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف والیبال، بسکتبال و فوتسال برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری امروز -سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- در مراسم پایانی «مسابقات فوتسال محلات شهر قزوین» با تأکید بر اهمیت ورزش در حفظ نشاط و سلامتی جامعه اظهار کرد: مهم‌تر از اینکه چه تیمی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافته یا مقام دوم و سوم را کسب کرده، این است که همه شما در قالب برگزاری یک دوره ورزشی بانشاط، گرد هم جمع شدید.

وی با اشاره به سطح کیفی بالای این دوره از مسابقات افزود: مشاهده عناوین تیم‌های شرکت‌کننده که مزین به نام شهدا و اهل بیت (ع) است، حکایت از آن دارد که اخلاق سرلوحه همه تیم‌ها بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: یکی از سیاست‌هایی که در شورای ششم به دنبال تحقق آن بودیم، موضوع ورزش محلات و حمایت از هیئت‌های ورزشی بود لذا تلاش شد تا مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف والیبال، بسکتبال و فوتسال برگزار شود.

اللهیاری ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن فصل تابستان و امکان برگزاری مسابقات در فضای باز امیدواریم این رقابت‌ها در سطح محلات تقویت شده و سری جدید مسابقات را با شور و نشاط بیشتر در شهر قزوین شاهد باشیم.

ولی چگینی، عضو شورای شهر قزوین نیز در این مراسم اختتامیه خطاب به همه شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات عنوان کرد: معتقد هستم همه شما برنده این مسابقات هستید، اما پیروز واقعی میدان کسی است که همیشه اخلاق ورزشی را رعایت می‌کند.

وی افزود: خلاق مهمترین مقوله در زندگی شخصی، ورزشی و اجتماعی شماست که می‌تواند در کنار موفقیت در عرصه‌های ورزشی، موجب سربلندی انسان شود. در ضمن شورای شهر قزوین همواره پیگیر تقویت حوزه‌های مختلف به ویژه مباحث ورزشی بوده تا تا اتفاقات خوبی در عرصه ورزش شهر رقم بخورد تا ورزشکاران قزوینی در سطح ملی زبانزد بوده و به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کنند.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و مالی شورای شهر قزوین ادامه داد: هر یک از شما نونهالان و نوجوانان می‌توانید سرمایه‌ای ارزشمند برای آینده شهر قزوین و ایران عزیزمان باشید و ظرفیت‌های بسیار مهمی را در حوزه ورزش فوتبال ایجاد کنید.

چگینی تأکید کرد: شما ورزشکاران با خودباوری، اتکای به نفس، تلاش فراوان و باور به این شعار که «من می‌توانم» می‌توانید به یکی از فوتبالیست‌های مشهور و برجسته جهانی تبدیل شوید و به جایگاه‌های بالایی در عرصه ورزشی برسید؛ تنها کافی است که به این باور برسید.

کد خبر 747197

دیگر خبرها

  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین