Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، کامروز امینی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب عنوان کرد :۲۲ نفر در فروردین و رقم فوتی های ناشی از تصادف در خرداد و شهریور عدد مشابه ۱۹ نفر بوده است .

امینی در ادامه به آمار فوتی های ناشی از تصادف به تفکیک شهرستان ها اشاره کرد و افزود : ۵۲ درصد فوتی های ناشی از تصادف در سطح شهرستان های دنا و بویراحمد بوده است که از تعداد ۹۴ نفر ۵۰ مورد در شهرستان های بویراحمد و دنا ۳۲ مورد در گچساران ۱۹ مورد در کهگیلویه و ۲ مورد در شهرستان بهمئی تشکیل پرونده شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۸۲ درصد از تصادفات منجر به مرگ در جاده های برون شهری اتفاق افتاده است گفت : ۱۱ مورد در جاده های درون شهری ۷۸ مورد در جاده های برون شهری و ۵ مورد در جاده های روستایی اتفاق افتاده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اینکه ۵۳ درصد از فوتی های ناشی از تصادف متاهل بوده اند عنوان کرد: ۲۲ نفر زن و ۷۲ نفر مرد آمار فوتی های تصادفی بوده است که ۴۴ نفر مجرد و ۵۰ نفر متاهل بوده اند.امینی ۱۹ درصد فوتی های ناشی از تصادف را عابر پیاده و ۳۵ درصد را راننده اعلام کرد و افزود: ۳۳ نفر راننده ،۱۸ نفر عابر پیاده و ۴۳ نفر سرنشین آمار فوتی های ناشی از تصادف بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۵۳ درصد از تصادف های منجر به مرگ در روز و ۳۷ درصد در شب اتفاق افتاده است خاطرنشان کرد: ۵۰ نفر از فوتی ها در روز ۳۵ مورد در شب و ۹ نفر در زمان طلوع و غروب آفتاب جان خود را از دست داده اند .

مدیرکل پزشکی قانونی استان در ادامه در ارتباط با مصدومان ناشی از تصادف در شش ماهه اول سال جاری ادعا کرد: ۲ هزار و ۸۳۹ نفر در حوادث رانندگی شش ماهه اول امسال مصدوم شدند که از این تعداد ۲ هزار نفر مرد و ۸۳۹ نفر زن بوده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱/۳ درصد افزایش مشاهده می شود.

کامروز امینی گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۱۲ هزار و ۷۰۸ مورد مراجعه کننده داشتیم که ۷ هزار ۸۶۲نفر مرد و ۳ هزر ۹۴۶نفر خانم بوده اند.

امینی اضافه کرد: این تعداد پرونده شامل کلیه معاینات سرپایی می باشند که نسبت به سال گذشته۱۱/۲ درصد افزایش نشان داده می شود و از این حیث در کشور نست ت به جمعیت رتبه اول را داشتیم.

وی در ادامه به آمار فوتی های غیر طبیعی اشاره کرد و گفت: ۳۰۸مورد فوت غیر طبیعی به پزشکی قانونی ارجاع شد ۲۴۴مورد مرد و ۶۴مورد اجساد خانم بوده اندو این عدد نسبت به مشابه قبل ۱۲٫۴درصد افزایش را شامل شد .

مدیرکل پزشکی قانونی استان تاکید کرد: در بحث آزمایشگاه سم شناسی ۱۲۲۷پرونده داشتیم که نسبت مدت مشابه ۴/۷درصد افزایش را شاهد بودیم .

کامروز امینی تعداد پرونده های ارجاعی به کمیسیون پزشکی را ۱۳۳مورد با کاهش ۶/۳درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام کرد و گفت: در حوزه شکایت مردم از پزشکان ۳۰پرونده وجود داشت که ۱۷پرونده منجر به محکومیت پزشکان شده است .

امینی ادامه داد : در بحث معایتات بالینی حوزه های مختلفی داریم و یکی از معاینات که افرادی با ادعای نزاع از مراجع انتظامی معرفی شدند در کل ۳۱۹۶پرونده داشتیم که از این تعداد ۲۵۹۱نفر مرد و ۶۰۵نفر نیز خانم بوده اند و در این زمینه افزایش ۱.۲درصدی داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: در بحث حادثه کار بطور کلی ۲۰۲مورد در شش ماهه سال جاری داشتیم که۱۹۸نفر مرد و چهار مورد زن و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸/۸درصد کاهش داشتیم .

مدیرکل پزشکی قانونی اضافه کرد: در بحث همسر آزاری ۴۲۹موزد همسر آزاری داشتیم که ۴۰۴مورد شکایت خانم ها از آقایان و ۲۵ شکایت مرد از زن داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸/۳ درصد افزایش داشته است.

کامروز امینی ادامه داد :در بحث مصدومین ناشی از سلاح گرم ۱۴مورد مصدوم داشتیم که ۱۳مورد آقا و یک نفر خانم بودند که نسبت زیر ۲۲درصد کاهش داشته ایم.

امینی اظهار کرد: در بحث درخواست سقط درمانی ۸۴مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳/۵درصد افزایش و ۵۸پرونده مورد تایید قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بحث فوتی های ناشی از سوء استفاده استفاده از مواد مخدر ۱۲مورد داشتیم ۱۱موذد مرد و سال قبل ۱۸مورد داشتیم .

وی جانباختگان ناشی از غرق شدگی را ۶مورد که ۵مورد آقا و ۱ خانم بودند اعلام کرد و گفت: در بحث مصدومین با منو اکسید کربن یک مورد که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر نداشتیم.

امینی در پایان گفت: در بحث آمار خودکشی شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل سی درصد کاهش داشتیم .

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان کهگیلویه و بویراحمد اصحاب رسانه خودکشی کربن مواد مخدر راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی حوادث ترافیکی نوروزی قم نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی قم گفت: حوادث ترافیکی قم امسال حدود هزار سانحه بوده که منجر به انتقال ۳۶۰۰ مصدوم جاده‌ای توسط اورژانس قم به مراکز درمانی این شهرستان شده و این حوادث نسبت به سال قبل کاهش ۱۰ درصدی داشته است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: از بدو طرح سلامت نوروزی تاکنون ۱۹۶۰۰ بیمار به مراکز درمانی قم مراجعه کرده‌اند که ۳۸۰۰ نفر آنان بستری شده‌اند و ۱۴۰۰ عمل جراحی روی آنها انجام شده است.

عین اللهی ادامه داد: تیم‌های نظارتی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در این مدت ۵۵۰۰ بازدید از اماکن مختلف داشته‌اند و ۷ تن مواد غذایی فاسد نیز در این مدت معدوم شده است.

کد خبر 6063688 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • فرصت یک ماهه دادستان زنجان برای تکمیل مجموعه خدماتی زنجان-قزوین
  • کاهش ۸ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی/تصادفات فوتی در استان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • ◄ تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر / ثبت بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه های استان تهران
  • افزایش ۳۱ درصدی ارزش صادرات محصولات تولیدی آذربایجان غربی
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • کاهش ۱۰ درصدی حوادث ترافیکی نوروزی قم نسبت به سال گذشته
  • کاهش ۵۳ درصدی مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • صعود تولید ناخالص داخلی منابع طبیعی کانادا