Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی تهدید به حمله همه جانبه به نوار غزه کرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یوال اشتاینتس" در واکنش به حملات امروز جنگنده های اسرائیلی به باریکه غزه تصریح کرد که اگر آرامش به مرزهای غزه بازنگردد، مجبور به حمله همه جانبه به این منطقه خواهیم شد.

اشتاینتس اظهار داشت که من نمی دانم چه اتفاقی رخ داده است اما امیدوارم به نتیجه نهایی در مورد آرام سازی اوضاع در غزه دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز مدعی شلیک دو موشک از نوار غزه به اراضی اشغالی شد و به دنبال آن حملات گسترده ای را به این باریکه صورت داد که طی آن یک فلسطینی شهید و چندین نفر هم زخمی شدند.

گروه های مقاومت فلسطین طی بیانیه ای در واکنش به این حملات، ضمن اعلام آمادگی برای پاسخگوی به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، تاکید کردند که مقاومت اگر حمله ای به اراضی اشغالی انجام دهد آن را علنی انجام می دهد و از پذیرش مسئولیت آن ترس و ابایی ندارد.

مقاومت فلسطین این حملات را توطئه دشمن صهیونیستی برای به شکست کشاندن تلاش های مصر جهت آرام سازی اوضاع در باریکه غزه عنوان کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر توپخانه‌ای «عین مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر توپخانه رژیم صهیونیستی در عین مارگلیوت را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده و هدف مورد نظر به دقت مورد اصابت قرار گرفته است.

در ادامه بیانیه آمده است: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به هدف قرار دادن روستاهای جنوب لبنان و منازل غیرنظامیان، مقاومت اسلامی لبنان روز پنجشنبه با استفاده از یک پهپاد تهاجمی، مقر توپخانه عین مارگلیوت را هدف دقیق خود قرار داده است.

حزب‌الله امروز پنج‌شنبه همچنین پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داد و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز پنجشنبه، محل استقرار نیروهای دشمن در نزدیکی پایگاه الظهیره را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه