Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@20:36:23 GMT

حمایت بانک شهر از ایده‌های برتر

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۷۹۰۸

حمایت بانک شهر از ایده‌های برتر

پول‌نیوز - مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر حمایت از ایده‌های برتر و تعامل با دانشگاه‌های سراسر کشور را از اهداف مهم این بانک در سال جاری عنوان کرد.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید مرتضی صالحی با بیان این مطلب و با اشاره به فعالیت کمیته تحقیقات بانکی دانشگاهی در این بانک، افزود: طی سال های اخیر با دانشگاه‌های معتبر کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر،تربیت مدرس، دانشگاه خوارزمی و سایر دانشگاه‌ها، تعاملات گسترده‌ای در راستای توجه به توانمندی‌های جامعه دانشگاهی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به انعقاد تفاهم از سوی بانک شهر با دانشگاه‌های مطرح کشور از سال ۹۳، اظهار کرد: نیاز سنجی در این بانک به صورت پیوسته در دستور کار است و به دنبال آن هستیم که چه مشکلی با دستورالعمل و ضابطه حل نمی‌شود، در چنین موقعیتی آن را به پروژه تبدیل کرده و در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌دهیم و به این منظور، شورایی تشکیل شده که پروژه‌ها در آن مطرح و با تصویب آن ،‌ دانشگاه‌ها مشغول به کار ‌شوند.

وی تصریح کرد: سال گذشته در کمیته تحقیقات بانکی دانشگاهی بانک شهر مطرح شد که با همکاری دانشگاه صنعتی شریف همزمان با تغییرات فناورانه در صنعت بانکداری، دهمین رویداد استارتاپ تریگر با موضوع "کاربرد فناوری‌های نوین در محصولات و خدمات مالی و بانکی” برگزار شود.
صالحی در ادامه گفت: قطعا از تجارب همکاران فعال در شبکه بانکی در این رویداد استقبال می‌شود و به نوعی از مشارکت آنهادر سرمایه‌گذاری نیز استفاده خواهد شد، چراکه هدف آن نیست که فقط نام بانک شهر مطرح باشد. کار گروهی با سایر بانک‌ها و اشتراگ‌گذاری تجارب، منجر به نتیجه سریعتر خواهد شد.

مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر تصریح کرد: استارتاپ تریگر یک رویداد آموزشی، ترویجی،رقابتی است که طراحی، برنامه‌ریزی و برگزاری آن برعهده‌ی ستاک (ستاد توسعه‌ ایده‌های کارآفرینانه دانشگاه صنعتی شریف) است.

وی افزود: بر این اساس، دهمین دوره از این رویداد از 29 مهرماه تا ۴ آبان‌ماه سال 97 با همکاری مرکز کارآفرینی، شتاب‌دهنده‌ شریف و مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته‌ی دانشگاه صنعتی شریف و بانک شهر در محل باشگاه کسب و کار دانش بنیان این دانشگاه برگزار خواهد شد و در مدت ۶ روز صاحبان ایده را با فضای استارتاپی آشنا می‌کند. در این رویداد، علاوه بر کارگاه های عمومی، کارگاه های تخصصی در حوزه زیرساخت¬ها و سرویس های API بانک توسط کارشناسان خبره بانکی و همچنین سرویس های حوزه خدمات شهری توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ارائه خواهد شد.

بر این اساس، علاقه‌مندان و صاحبان ایده برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ستاک به نشانی setak.sharif.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های تماس ۸۳۳۶۴۶۵۹ و ۸۳۳۶۴۹۷۷ اداره برنامه‌ریزی و تحقیقات بانک شهر و شماره ۶۶۱۶۶۳۳۵ دبیرخانه رویدادهای دانشگاه صنعتی شریف جهت آگاهی از جزئیات این رویداد تماس بگیرند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک شهر ایده برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه پس از دو سال، مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را به این مسئله اعلام کرده و  خواستار صحبت با رئیس دانشگاه شدند.

موسوی رئیس دانشگاه پس از دقایقی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و قول داد با تلاش های شبانه روزی، مرمت مسجد دانشگاه به زودی پایان یابد و قبل از ایام محرم برای عزاداری دانشجویان  آماده شود.

 قرار شد عصر امروز نمایندگان دانشجویان معترض در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه درباره این مسئله گفت وگو کنند.

به گزارش تسنیم، 6 خرداد  سال 1401، اتاق صوت مسجد دانشگاه شریف دچار حریق شد و پس از آن مسئولان دانشگاه دست به تعمیر اساسی مسجد دانشگاه زدند که بازسازی آن با روند کندی مواجه شده و پس از دو سال هنوز پایان نیافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است