Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > عکس - ۳۴سال قبل؛ در ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۶۳ عملیات عاشورا با رمز یا اباعبدالله الحسین(ع) در ارتفاعات مرزی میمک (استان ایلام)، به فرماندهی سپاه پاسداران آغاز شد.

عکس‌ها: ايرنا
67282

کلید واژه‌ها : دفاع مقدس جنگ تحمیلی - جنگ - شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی جنگ شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده

یک نشریه معتبر انگلیسی با اذعان به عملیات ترکیبی و منحصر به فرد هفته گذشته حزب الله به مقر سری صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی «عرب العرامشه» که با مهار پدافند گنبد آهنین انجام شد بار دیگر شکست نظامی تل آویو را یادآور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یک نشریه انگلیسی زبان با اذعان به قدرت تسلیحاتی مقاومت اسلامی لبنان، مرحله جدید عملیات‌های موشکی و پهپادی حزب الله ضد اهداف نظامی تل آویو در اراضی اشغالی را قابل تأمل دانست و تاکید کرد که تلاش صهیونیست‌ها در تضعیف نظامی حزب الله با شکست مواجه شده است.

در شرایطی که پس لرزه‌های پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضد اسرائیل همچنان نقل محافل رسانه‌ای و خبری است، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان دور جدیدی از عملیات‌های نظامی محدود خود علیه مواضع صهیونیست‌ها را آغاز کرده‌اند، در این میان، تحلیلگران غربی توسل رزمندگان مقاومت لبنان به تاکتیک نظامی و عملیاتی جدید ضد مقرهای تجسسی و نظامی اسرائیل را حائز اهمیت دانستند.

در همین ارتباط، خبرگزاری فایننشال تایمز انگلیس روز دوشنبه در گزارشی با اشاره به عملیاتی کردن بخش کوچکی از توانمندی‌های جدید و پتانسیل تسلیحاتی گسترده رزمندگان مقاومت لبنان ضد اسرائیل در هفته گذشته اذعان کرد: «حزب الله لبنان هنوز از تسلیحات پیشرفته در زرادخانه نظامی خود استفاده نکرده است.»

این نشریه معتبر انگلیسی به نقل از تحلیلگران حوضه نظامی نوشت: «حزب الله لبنان طی هفته گذشته در چند عملیات جدید خود از مجموعه جدیدی از تاکتیک‌های نظامی ضد اسرائیل استفاده کرد» که پیشتر از این تسلیحات در برابر اسرائیل رونمایی نکرده بود.

تحلیلگر نشریه فایننشال تایمز در ادامه توضیح داد: هفته گذشته چهارشنبه، حزب الله یک حمله ترکیبی با بهره‌گیری از پهپادهای انتحاری و موشک‌های هدایت شونده ضد مقر فرماندهی تجسسی و سری ارتش اسرائیل در منطقه عرب العرامشه انجام داد و موفق شد با نفوذ به سامانه گنبد آهنین دفاعی پدافندی اسرائیل، اهداف تعیین شده را هدف قرار دهد.»

پیشتر، رزمندگان حزب الله لبنان در دور جدیدی از عملیات نظامی و طی یک حمله ترکیبی منحصر به فرد با مهار کردن سیستم پدافندی هوایی گنبد آهنین صهیونیست‌ها به مقر اطلاعاتی نظامیان صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی حمله کردند و طی آن به اذعان ارتش اشغالگران معاون فرمانده واحد نظامی سری «۸۱۰۳» وابسته به گردان «عتسونی ۶» مجروح و شماری نظامی به هلاکت رسیدند.

کد خبر 6085931

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • ویدئویی کمتر دیده شده از مهارت‌های باورنکردنی مارادونا + ویدئو