Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، طاهره طاهریان که یکی از بنیانگزاران ورزش بانوان بعد از انقلاب است و سالها سکان دار هدایت این بخش از ورزش کشور بوده است اعلام کرد: حضور شب گذشته زنان در استادیوم ازادی برای تماشای ایران و بولیوی یک رویداد بسیار مثبت در بخش ورزش زنان می دانم و بسیار خوشحالم که بانوان عزیزمان بخشی از اوقات فراغت خود را در این فضای مهیج ورزشی سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن قدرشناسی از وزارت ورزش و جوانان برای ایجاد تدابیر امنیتی جهت حضور زنان در این فضا اظهار داشت: جمع کثیری از زنان و دختران کشورمان علاقمند به رشته فوتبال هستند که بی تردید این موافقت برای حضور زنان باعث می شود بخش قابل توجهی از دختران ما که عموما از راه های دوری هم آمده بودند از این مکان و  ورزش مهیج بهره برداری کنند و ساعاتی را در یک فضای سالم ورزشی پشت سر بگذارند.

او در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: آنچه در این بحث نیاز به تعمق دارد فضای حاکم بر  استادیوم آزادی بود، با توجه به اینکه مردم ایران مردم اخلاق مداری هستند و حضور زنان دراین فضا ملاحظات اخلاقی را چندین برابر کرد و ما شاهد آنچه که به عنوان بی اخلاقی در فضای ورزشگاه ها پیش از این بودیم در این رویداد دیده نشد.

وی افزود: تداوم حضور زنان در ورزشگاه ها علاوه بر تبعات مثبتی که برای خود زنان پیش رو دارد می تواند به رشد اخلاقیات نیز کمک کند.

پیشکسوت ورزش کشور این نکته را مورد توجه قرار داد که بخش قابل توجهی از تماشاچیان رویداد ایران و بولیوی را کارشناسان، داوران، مربیان و فوتبالیست‌های زن کشورمان بودند که همین نکته می تواند زمینه ارتقا دانش فنی این عزیزان را مهیا کند.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اثرگزاری ورزش بر حوزه فرهنگ،تعلیم و پرورش و جامعه شناسی اظهار داشت: حضور شب گذشته زنان در استادیوم آزادی را به فال نیک می گیرم و در آینده بسیار نزدیک شاهد اثرات اجتماعی بسیار خوبی خواهیم بود همچنین ورزش موضوع تربیتی است که توان ایجاد تغیرات مثبت را خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران جامعه شناسی رشد زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود

رضا مراد صحرایی با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی بدست بیاورند تا مشمول رتبه بندی شوند افزود: تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

وزیر آموزش‌ و پرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده وزارتخانه متبوعش گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می شود.

بنا به این گزارش، ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد