Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@10:20:57 GMT

درس بشار رسن به بازیکنان ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۸۱۹۶

درس بشار رسن به بازیکنان ایرانی

رکنا: بازیکن عراقی پرسپولیس بیخود نیست محبوب هواداران و هم‌تیمی‌هایش شده، از یک سو او با سایر عراقی‌هایی که در لیگ ایران هستند یا بوده‌اند مقایسه می‌شود و از طرفی از بشار رسن به عنوان یک بازیکن اخلاق‌مدار یاد می‌کنند.

بشار رسن هفته پیش در مصاحبه‌ای درباره شرایط مالی پرسپولیس گفته بود: «دریافتی آنچنانی نداشته‌ایم، اما چاره‌ای نیست باید بجنگیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» این صحبت را بگذارید کنار رفتار بازیکنان ایرانی در مقابل مشکلات مالی تیم‌هایشان. آن‌ها راهی جز اعتصاب پیش گرفته‌اند؟ نتیجه‌اش چه شده؟ نهایتاً یک مسکن موقت به تیم تزریق شده و آن‌ها دوباره بازی کرده‌اند.

رسن از تجربه‌ها درس گرفته، می‌داند با اعتراض و اعتصاب نه تن‌ها به پولش نمی‌رسد که اوضاع تیم را نیز به هم می‌ریزد، ایرانی‌ها، اما درس نمی‌گیرند، آن‌ها هیچ‌وقت با اعتصاب به حق و حقوق‌شان نرسیده‌اند و هیچ‌گاه با مصاحبه به سمت احقاق حقوق نخواهند رفت.

حالا چطور می‌شود یک بازیکن عراقی که حداقل اگر با هم‌میهنانش در ایران مشورت کرده باشد، نباید به باشگاه‌ها اعتماد کند، می‌آید و این‌چنین سیاستمدارانه و مدبرانه مقابل بی‌پولی باشگاهش موضع می‌گیرد؟ این چیزی جز رفتار درست و حرفه‌ای این بازیکن نیست. به مصاحبه او درباره تمدید قراردادش هم توجه کنید، نه بازارگرمی کرده و نه کسی را در آب نمک خوابانده، خیلی صادقانه گفته: «بعد از جام ملت‌ها صحبت می‌کنیم.»

گاهی همان‌طور که باید از امثال کرار و همام طارق درس نگیریم، لازم است از بازیکنانی مثل بشار رسن چیزی یاد بگیریم تا بلکه به رفتار حرفه‌ای خودمان اضافه کنیم. راه حل رسیدن به منافع و یا حتی حق و حقوق مادی، همیشه اعتصاب و سر صدا و مصاحبه نیست.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اتوبوس از روی مرد تهرانی رد شد +عکس ناراحت کننده دلخراش ترین سرقت در آبادان / قابلمه غذای یک خانواده دزدیده شد اسیدپاشی وحشتناک به پزشک تهرانی در اتوبان امام علی! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی بوسه عاشقانه زوج نابینا جلوی دوربین! +تصاویر زن جوان که 23 روز مرده بود زنده شد! + جزییات باورنکردنی ازدواج یکساعته فقط در روز ! عروس سر سفره عقد با تماس زنی شوکه شد ! فیلم بشین پاشو دادن به چند جوان در جاده چالوس جنجالی شد +فیلم درمان هولناک ترین بیماری با سرکه سیب شکایت عجیب مرد تهرانی از یک جسد! دزد بدشانس در لوله دودکش گیر کرد! + عکس لحظه حادثه مردی زیر ماشین پلیس و آمبولانس کشته شد! مهیار زنان بزک کرده را جلوی چشمان زنش به خانه می برد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پرسپولیس مسکن اخلاق ایران پرسپولیس ایرانی محبوب عکس قتل مرد عربستان روزنامه ترکیه اینستاگرام جنایت زن همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور این فصل نتوانسته به مقام قهرمانی برسد و برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش فرهیختگان، تراکتور خیلی امیدوار بوده و هست که بتواند در این فصل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را به هر شکلی بگیرد تا برای فصل آینده بتواند پای چند بازیکن پرسپولیس را به تیمش باز کند. در این میان یکی از بازیکنان شاخص تراکتور و دلال نزدیک به این باشگاه تلاش می‌کنند تا نقش پررنگی را در این انتقال‌ها داشته باشند.

تراکتوری‌ها برای پست دروازه روی علیرضا بیرانوند نظر مثبت دارند. در واقع مالک این باشگاه خیلی علاقه‌مند است تا با جذب این دروازه‌بان رضایت هوادارانش را جلب کند. اما مشکل اینجاست که بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و نمی‌تواند به‌راحتی جدا شود. مگر اینکه او تا پایان فصل همچنان طلب سنگینی از پرسپولیس داشته باشد و بتواند راهی برای فسخ یکطرفه پیدا کند.

بازیکنان دیگری که مدنظر تراکتور قرار دارند همگی قراردادشان به‌زودی با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که در بین آنها پورعلی‌گنجی هم‌اکنون بازیکن آزاد به حساب می‌آید چون از لیست پرسپولیس خارج شده است. در حال حاضر همه‌چیز در حد پیشنهاد بوده و توافقی بین طرفین حاصل نشده است. ضمن اینکه آسیایی شدن تراکتور هم در نهایی شدن هر یک از این انتقال‌ها دخیل است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898344

دیگر خبرها

  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند