Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اهمیت موضوع اعزام زائران عتبات عالیات از مبداء استان به پایانه مرزی مهران، نرخ جابجایی آنان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، مهدی میقانی در حاشیه جلسه‌ای که برای بحث و تبادل نظر و برنامه ریزی و نرخ گذاری اعزام زائران اربعین به کربلای معلی برگزار شد، گفت: اعزام زائران از مبداء گرگان با اتوبوس 457 مبلغ یک میلیون ریال، اتوبوس SE یک میلیون و 100 هزار ریال، اتوبوس اسکانیا و ولوو یک میلیون و 200 هزار ریال و اتوبوس VIP مبلغ 2 میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: زائرانی که قصد اعزام از مبداء گنبد را دارند مبلغ کرایه آنها با اتوبوس 457 یک میلیون و 100 هزار ریال، اتوبوس SE مبلغ یک میلیون و 200 هزار ریال ، اتوبوس اسکانیا و ولوو یک میلیون و 300 هزار ریال و اتوبوس VIP مبلغ دو میلیون و 100 هزار ریال مصوب شده است.

 

میقانی ادامه داد: در صورت اعزام زائران به صورت کاروانی و دربستی به اعضای هر نفر 100 هزار ریال تخفیف در نظر گرفته می شود.

 

وی افزود: تشکل های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل لازم است تمام ملاحظات ایمنی و فنی و همچنین حقوق مسافران را در ایام طرح، رعایت و کنترل کرده و به اداره کل گزارش کنند.

 

طرح جابجایی اعزام زائران اربعین حسینی در سال 97 از اول آبان ماه با آمادگی 220 دستگاه اتوبوس آغاز می شود و تا 13 آبان ادامه دارد.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیاده روی اربعین اربعین اربعین حسینی کانون های مساجد ایلام کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت اردبیل مسجد سوگواره تعیین نرخ کرایه ها اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند.

به گزارش تسنیم، اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید به‌گونه‌ای نرخ‌گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

دیگر خبرها

  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از اول اردیبهشت چقدر گران شدند؟ (اینفوگراف)
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع گلستانی نسبت به سال گذشته