Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > خوزستان - 21 و 22 آبان ماه مسابقات 3 گانه کشور به میزبانی منطقه آزاد اروند در "اروند صغیر" برگزار می‌شود و تاکنون جلسات متعددی نیز به منظور اجرای بهتر این مسابقات برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، سه گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه‌سواری و دو هستند. مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند. سه‌گانه از سال ۲۰۰۰ در هر دو بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپیک شده‌است.

در ایران در سال ۱۳۸۰، این رشته به‌ صورت زیرمجموعه‌ای از فدراسیون دو و میدانی شروع به فعالیت کرد. در سال ۱۳۸۲ تحت عنوان انجمن ورزش سه‌گانه کشور به کنفدراسیون سه‌ گانه آسیا معرفی شد. با تعیین سرپرست فدراسیون ورزش سه‌ گانه در سال ۱۳۸۵ و تهیه اساسنامه مربوطه، نهایتاً در خرداد ۱۳۸۶ فدراسیون ورزش سه‌ گانه به عنوان بیست و یکمین عضو کنفدراسیون ورزش سه‌ گانه آسیا انتخاب شد. اولین دوره لیگ ورزش سه‌ گانه باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۸۷ با شرکت ۲۱ تیم و بیش از ۸۰ ورزشکار برگزار شد.

این ورزش مهم همواره مورد توجه مسئولان ورزش منطقه آزاد اروند بوده است به طوریکه درصدد هستند تا ۲۱ لغایت ۲۲ آبان در "اروند صغیر" میزبانی کشوری این مسابقات انجام شود.

این اتفاق مهم را می‌توان برگ زرین دیگری در ورزش این منطقه قلمداد کرد؛ «سردار صبور» رییس فدراسیون ورزش سه گانه نیز از اقدامات اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند به اندازه‌ای رضایت دارد که طی روزهای گذشته از نزدیک محل میزبانی را مورد بازدید قرار داد.

تاکنون جلسات هماهنگی متعددی برای این رویداد برگزار شده است و به طور حتم با تدابیر اتخاذ شده، اداره کل ورزش منطقه آزاد اروند این رویداد بزرگ را با سربلندی برگزار خواهد کرد.

46

کلید واژه‌ها : خبر ورزشی - مدیریت ورزشی - وزارت ورزش و جوانان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خبر ورزشی مدیریت ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست هیات زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی خراسان رضوی در این مجمع  با بیان اینکه ۱۲ دوره مسابقه استانی در رده‌هایی سنی مختلف در شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شودگفت: استان خراسان رضوی و شهر مشهد به دنبال میزبانی برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی است و در خواست این رویداد را هم به فدراسیون زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی ارائه کرده است.

فهیمی راد افزود: به دنبال تحول و حرکت نویی در این رشته هستیم و به همین منظور ۱۲ مسابقه در رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان را در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهیم کرد و اتفاقا شهر‌هایی که میزبانی این مسابقات را برعهده خواهند داشت هم مشخص شدند.

وی گفت:اتفاق بزرگ تری را هم برنامه ریزی کرده ایم و اگر فدراسیون قبول کند برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی آماه میزبانی هستیم و به همین منظور درخواست مان را هم به فدراسیون داده ایم و در کنار ان میزبانی مسابقات مرشدان کشور را هم درخواست کرده ایم

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته