Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب دبیر شورای صنفی دانشگاه بجنورد گفت: انتخابات شورای صنفی دانشگاه بجنورد ۱۳ آبان برگزار می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان از ۲۹ مهرماه آغاز خواهد شد.

محمدرضا چاه بلندی، نایب دبیر شورای صنفی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار  دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در وهله‌ اول دانشجویان برای وارد شدن به شورای صنفی، باید آیین نامه شورای صنفی را از کانال شورای صنفی و یا سایت وزارت علوم دریافت و آن را مطالعه کنند تا از شرایط ثبت نام در انتخابات آگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  چاه بلندی ادامه داد: ثبت نام متقاضیان از ۲۹ مهرماه آغاز خواهد شد و تا تاریخ هفتم آبان ماه ادامه دارد و در نهایت سیزدهم همین ماه انتخابات برگزار خواهد شد و این انتخابات به دلیل درخواست دانشجویان و براساس تصمیم کادر اجرایی و بر خلاف دو دوره قبلی به صورت کاغذی برگزار می‌شود.   نایب دبیر شورای صنفی دانشگاه بجنورد خاطرنشان کرد: در این انتخابات هر فرد می‌تواند به ۱۲ نفر رای دهد و روز بعد نتایج اعلام خواهد شد. نتیجه قطعی نیز پس از تایید شورای نظارت ۲۰ آبان اعلام می‌شود.   وی افزود: از دانشجویان می‌خواهم در این انتخابات شرکت کنند. داشتن نماینده دانشجویی اهمیت زیادی دارد. درست است برخی این دیدگاه را دارند که شوای صنفی کارایی ندارد؛ اما خود دانشجویان در این چند ماه که شورای صنفی نداشتند، اهمیت شورا را بیشتر درک می‌کنند. هرچند در این مدت از ۱۲ نفر شورای قبلی ۴ نفر هنوز در شورا هستند؛ لذا محدودیت‌هایی دارند.   چاه بلندی در پایان گفت: دانشجویان برای خودشان ارزش قائل شوند و رای دهند تا در همان دور اول انتخابات تمام شود و نتایج مشخص شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بجنورد خراسان شمالی انتخابات شورای صنفی اعتراض صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه بیستم اردیبهشت ادامه دارد.
انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه کشور به دور دوم کشیده شده که در ۸ حوزه از جمله آبادان به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.
فهرست اسامی در حوزه‌های انتخابیه خوزستان که انتخابات به مرحله دوم راه یافته به این شرح است:
حوزه انتخابیه آبادان: جواد سعدون زاده، صادق کمائی، سید محمد مولوی، سید امیر موسوی
و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر: ابراهیم متینیان، امیرحسین نظری.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران