Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سیدنواب حسینی‌منش در نشست خبری مشترک شهرداری تهران و پلیس برای آغاز فاز دوم طرح کاهش از اول آبان 97، گفت: از ابتدای ‌آبان هر خودرویی که فاقد معاینه فنی باشد جریمه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه از اسفند 96 معاینه فنی برتر در تهران اجرایی شد، گفت: تاکنون بالغ بر 369 هزار خودرو در تهران معاینه فنی برتر دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی 35 درصد خودروهای مراجعه‌کننده تهران معاینه فنی برتر دریافت کرده‌اند.  
 
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو گفت: نرم‌افزار نوبت‌دهی اینترنتی معاینه فنی راه‌اندازی شده است همچنین همه مراکز دو شیفته است و امکان افزایش ظرفیت به صورت سه شیفته فراهم شده است.  
 
وی از راه‌اندازی 9 خط معاینه فنی سیار در تهران خبر داد و گفت: 4 خط ‌آماده به کار شده و 5 خط در دست اقدام است.
 
حسینی‌منش از تجهیز مبادی ورودی شهر به دوربین‌های ثبت تخلف و عملیاتی شدن دوربین‌ها برای معاینه فنی خبر داد و گفت: اخذ کد تخلف معاینه فنی برای 870 دوربین در سطح شهر تهران نصب شده است همچنین سایر دوربین‌ها هم به این کد مجهز خواهد شد.
 
به گفته حسینی‌منش، از امروز این طرح به صورت آزمایشی آ‌غاز شده است.
 
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو از الزام تمامی خودروهای تحت نظارت در ارتباط با شهرداری برای دریافت معاینه فنی گفت: شوخی نداریم و ابتدا از خودمان آغاز می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه دستاوردهای طرح کاهش در سال گذشته این بوده که یک میلیون و 700 هزار خودرو در تهران معاینه فنی دریافت کرده‌اند، گفت: خودروی پراید و پژو 206 بیشترین مراجعه را داشتند.
 
به گفته حسینی‌منش، نیسان وانت، وانت مزدا، وانت پیکان رتبه اول مردودی را داشتند و خودروی پیکان رتبه اول مردودی را داشت و از هر صد پیکانی که به مراکز مراجعه کرد 70 خودرو مردود شدند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ستاد معاینه فنی خودرو پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دستورانی افزود: طبق ارزیابی های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استانداردهای مصوب است و استفاده از مکمل های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی باشد.


وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل ها تحت نظارت استاندارد نیست.


مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • تصاویری از سیل هولناک در مکه | وضعیت خودروها را ببینید | ویدئو
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی