Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- فرماندار دير استان بوشهر گفت: بارش شديد تگرگ و توفان در هفته جاري 25 ميليارد ريال به مزارع گوجه فرنگي اين شهرستان خسارت وارد کرد.

حمزه اعتماد روز چهارشنبه درگفت وگو با ايرنا افزود: براثر بارش شديد تگرگ يکهزار و 805 هکتار مزارع گوجه فرنگي بخش هاي آبدان و بردخون اين شهرستان 50 درصد خسارت ديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: براساس گزارش هاي ارسالي توفان و تگرگ به بخش هاي ديگر هيچ گونه خسارتي وارد نکرده است.
فرماندار دير گفت: بخش آبدان و بردخون شهرستان دير قطب توليد گوجه فرنگي خارج فصل استان بوشهر و کشور در فصل زمستان است که سالانه حدود 350 هزار تن محصول گوجه فرنگي از مزارع اين منطقه توليد و برداشت مي شود.
شهرستان دير (Dayyer) در فاصله 200 کيلومتري جنوب بوشهر واقع است.
7207/6043
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح زرد هواشناس برای روزهای آتی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مرادی اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه هواشناسی استان مرکزی، بررسی آخرین خروجی مدل‌های پیش‌بینی، حاکی از عبور متناوب امواج ناپایدار بارشی از کشور طی روزهای آتی است که از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه موجب ناپایداری‌های همرفتی در استان مرکزی خواهد شد.

وی افزود: برای برخی ساعات بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و احتمال بارش تگرگ پیش بینی شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: اراک، آشتیان، شازند، خنداب، کمیجان، فراهان، غرق آباد، خمین، دلیجان، زرندیه، ساوه و محلات، منطقه اثر این بارش‌ها خواهند بود و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها در فصل بهار، احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و ایجاد رواناب، لغزندگی معابر، وقوع صاعقه و احتمال خسارت ناشی از بارش تگرگ و احتمال خسارت به اشیا و سازه‌های سبک و ناپایدار وجود دارد.

مرادی گفت: از فردا دوشنبه تا سه شنبه در برخی ساعات به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و احتمال بارش تگرگ در استان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل شمالی شدن جریانات جوی دمای هوا طی روزهای سه شنبه تا چهارشنبه به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

مرادی تاکید کرد: احتیاط در جاده‌ها و معابر عمومی، بازگشایی مسیرهای عبور آب، استحکام بخشی به سازه‌های سبک و پایدار، اجتناب از صعود به ارتفاعات و کار در اماکن مرتفع در هنگام ناپایداری‌های همرفتی و انجام هرگونه اقدام مقتضی برای جلوگیری از خسارت کشاورزی توصیه شده است.

کد خبر 6084292

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • خرید توافقی گوجه فرنگی صنعتی در استان بوشهر
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناس برای روزهای آتی در استان مرکزی
  • خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی حوادث جوی به بخش کشاورزی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره‌بار