Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:01:57 GMT

لوو: مولر هنوز بازیکن مهمی برای آلمان است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۸۴۵۵

لوو: مولر هنوز بازیکن مهمی برای آلمان است

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است که توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ که این روزها از روی نیمکت بازی های آلمان را تماشا می‌کند، هنوز بازیکن مهمی برای آنها محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، مولر در چند ماه اخیر شرایط سختی را تجربه کرده و تنها 1 گل در سال 2018 برای تیم ملی آلمان به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دیدار مقابل هلند که فیکس شده بود نیز پیش از دقیقه 60 از زمین مسابقه بیرون رفت. ولی لوو هنوز قید این مهاجم را نزده و حساب ویژه ای روی او بازی کرده است.

 

 

 

 

او گفت:" ما هنوز سه یا چهار بازیکن دیگر داریم که قهرمان جهان هستند و فراموش نکرده اند که چطور باید بازی کنند. بله، روزهای سختی است ولی من به آنها باور دارم. اگر می‌خواهید موفق باشید، به خصوص در یک رقابت مهم، به ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه نیاز دارید که این خیلی مهم است. مولر هنوز کیفیت های خاصی دارد. شاید نتوانسته آنها را در تیم ملی به رخ بکشد ولی او یک رهبر است و سعی می‌کند دیگر بازیکنان را به همراه خود رو به جلو ببرد. توماس هنوز بازیکن بسیار مهمی برای ماست."

 

تیم ملی آلمان توماس مولر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان توماس مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد

بران استرومن در آستانه بازگشت به مسابقات است.

به روزرسانی جدیدی از سوی WWE در رابطه با بازگشت بران استرومن به مسابقات منتشر شد.

طرفداری | آخرین حضور هیولای دنیای کشتی کچ در رینگ WWE به می پارسال برمی‌گردد. او سپس تحت یک عمل جراحی موفقیت آمیز را ناحیه گردن قرار گرفت. امروز WWE در اطلاعیه‌ای مهم خبر از حضور بران استرومن در درفت هفته آینده داد. اگرچه درفت سالیانه WWE از اسمکدان جمعه شب آغاز خواهد شد، اما نام بران استرومن در میان سوپراستارهایی قرار دارد که در اپیزود ماندی نایت راو هفته آینده تکلیف درفت آنها مشخص خواهد شد. استرومن پیش از مصدومیت خود تگ تیم محبوبی را با ریکوشی تشکیل داده بود. نام ریکوشی نیز به عنوان بخشی از درفت اسمکدان این هفته به چشم می‌خورد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • شهید قرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور داشت
  • ایمان در همه ابعاد زندگی انسان نقش مهمی دارد