Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@06:45:23 GMT

توزیع خدمات در جامعه براساس عدالت باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۸۴۸۶

توزیع خدمات در جامعه براساس عدالت باشد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: توزیع خدمات باید برای همه نقاط شهر عادلانه باشد، مناطق بالا و پایین، برخوردار و کم برخوردار ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان افزود: با توجه به ترکیب اعضای شورای شهر و مدیریت خوب در شهرداری بستر برای خدمت به مردم فراهم است و نیازمند اعتماد سازی در سطح ملی هستیم که در این باره وظیفه ملی و همگانی همه مسئولان از جمله مدیریت شهری باید معطوف به این مقوله مهم و اثر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان برای ثبات و پایداری نظام و انقلاب وظیفه دارند، یادآوری کرد: باید فاصله بین مردم و حاکمیت را کم کرد، چرا که این مهم تکلیف شرعی و دینی است و تحقق آن باید در عمل و رفتار ظهور داشته باشد.

 

صادقی نیارکی خاطر نشان کرد: حوزه نظارت در شهرداری باید با قدرت و قوت انجام شود چرا که اگر نظارت ها دقیق نباشد فساد ایجاد می شود، مبادا جریانی ناسالم به عبارتی سوء جریان در مدیریت شهری حاکم باشد که از قبل این موضوع، مردم متضرر می شوند.

 

وی توجه به سیمای شهر را امری ضروری و مهم برشمرد و افزود: مردم باید از رفتار و اقدامات شهرداری در سطح شهر از قبیل آذین بندی در اعیاد و دیگر مناسبت های مذهبی و ملی آگاهی پیدا کنند و این مساله در همه در نقاط شهر قابل مشاهده باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان، توجه به پسماندها و بهداشت را وظیفه شهرداری با مشارکت حوزه بهداشت برشمرد که مقوله ای مهم در سلامتی مردم محسوب می شود، تاکید کرد: دستگاه قضایی استان از مجموعه شهرداری و شورای شهر حمایت می کند و انتظار می رود شهرداری ارتباط نزدیکی در موضوع فرهنگی و اجتماعی با این دستگاه داشته باشد.

 

وی نظارت بر کمیسیون های تصمیم گیر و تصمیم ساز در شهرداری که یکی از نمایندگان دادگستری در آن کمسیون ها حضور مستمر دارند را مورد تأکید قرار داد و افزود: در مجموعه دستگاه قضایی استان زنجان به دنبال اجرای عدالت هستیم و در حوزه هایی که ظلم وستم به مظلومان باشد به شدت برخورد می کنیم چرا که مردم ولی نعمت مسئولان هستند.

 

در ابتدای این دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گزارشی از اقدامات، برنامه ها و طرحه های در دست احداث ارائه کردند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد اربعین حسینی اربعین ایلام اوقات فراغت شیراز سوگواره علمدار کربلا وزیر ارشاد پیاده روی اربعین رئیس کل دادگستری زنجان دادگستری استان زنجان دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به لزوم ورود جدی قضایی به موضوع تغییر کاربری‌‌ها گفت: شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه دیدار با مردم سوادکوه در محل دادگستری سوادکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق خدمت به مردم سوادکوه و انجام مطالبات مردمی را داشتیم.

وی با بیان اینکه سعی بر این است که‌ هر جایی نیاز به حضور باشد، بازدید میدانی داشته باشیم، گفت: مخصوصا اقدامات برخی افراد که منافات با حقوق عامه داشته باشد همچون تغییر کاربری‌ها، برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه که باید ورود کرد.

پوریانی تصریح کرد: این امورات متولی خاص خود را دارد، رودخانه حریم دارد و کسی نباید در حریم آن ساخت و ساز انجام دهد و متولی آب منطقه‌‌ای است که نباید اجازه ساخت و ساز در حریم رودخانه را دهد.

رئیس کل دادگستری مازندران با توجه به سیل سال 94 در سوادکوه که منجر به ایجاد خسارت چند میلیاردی و محکوم شدن شهرداری زیراب برای پرداخت بدهی شده بود، خاطرنشان کرد: بحث سیل چند سال گذشته یکی از مسائل مطرح امروز بود که همچنان این موضوع مطرح است و شهرداری محکوم شده بود و شاکیان به دنبال مطالبات خود هستند، بعضا افرادی در حریم رودخانه ساخت و ساز انجام می‌دهند که دستگاه متولی باید قبل ساخت و ساز ورود پیدا کند. 

پوریانی، ادامه داد: در بحث ساخت و ساز غیرمجاز نیز جهاد کشاورزی متولی بوده و قبل ساخت و ساز باید ورود داشته باشد.

وی تصریح کرد: در امور مختلف مدیرانی که ترک فعل کند باید پاسخگو باشند، مدیران باید به وظایف قانونی خود عمل کنند، اگر جایی نیاز به ورود دادستان و رئیس حوزه قضایی باشد باید ورود کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران، اظهار کرد: دادستان و رئیس حوزه قضایی نباید اجازه سوء‌استفاده به افراد دهند به ویژه در بحث ساخت و ساز در سوادکوه.

وی افزود: در مواردی که محیط زیست در معرض خطر قرار می‌گیرد، دادستان و رئیس حوزه قضایی به موضوع ورود پیدا کنند .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توازن و عدالت در اخذ مالیات باید لحاظ شود
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است
  • علما نقش‌آفرینان کلیدی در تمدن نوین اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد