Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناصر جعفری رییس دانشگاه علمی کاربردی مازندران با بیان اینکه این نمایشگاه در محل دانشگاه علمی وکاربردی فولادین ذوب آمل در دو نوبت صبح و عصر امروز برای بازدید علاقمندان برپا است گفت: ۴۰ شرکت داش بنیان و واحدهای تولیدی، شرکت های استارت آپ های دانشجویی، مرکز نوآوری درحوزه پهپاد، مراکز رشد و مراکز آموزش علمی کاربردی استان توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه شامل بخش هایی مانند بازارچه کارآفرینی، بخش معرفی رشته شغل های دانشگاه جامع علمی - کاربردی، کلینیک مشاوره اشتغال، نمایشگاه مشاغل، مشاغل خانگی، بخش عکس مشاغل و کارگاههای آموزشی است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی مازندران با بیان اینکه یکی از رسالت های این دانشگاه، کارآفرینی همراه با نوع آوری و خلاقیت های بروز است، گفت: برای نخستین بار در نمایشگاه بخش کاریابی در نظر گرفته شده تا دانش آموختگان و دانشجویان جویای کار علمی - کاربردی استان به بخش تحقیق و توسعه شرکت های حاضر در نمایشگاه معرفی شوند.

جعفری از راه اندازی چهارمین مرکز نوآوری مازندران در مرکز علمی کاربردی فولادین ذوب شهرستان آمل خبرداد و افزود: مجوز این مرکز نوآوری با موضوع ریخته گری و صنایع وابسته، با هدف تهیه ملزومات لازم، تجهیزات فضای فیزیکی و نیز آموزش های مورد نیاز صادر شده است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی مازندران گفت: درحاشیه نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی مازندران، نشست استادان دانشگاه های جامع علمی کاربردی و فنی و حرفه ای استان با موضوع مدل های راه اندازی استارت آپ های دانشجویی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ م

چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛  دستیار پیشرفت بنیاد تعاون بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در این نمایشگاه یک روزه که در حاشیه همایش فرماندهان، مسئولان بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات و طرح فدک جامعه زنان بسیج نواحی مقاومت استان گفت: در این رویداد بخشی از دستاورد‌ها وظرفیت‌های کارآفرینی، اشتغال و صنایع دستی اعضای بنیاد تعاون بسیج در سطح نواحی مقاومت بسیج استان  به نمایش گذاشته شد.

عباس کاوه افزود: این نمایشگاه همسو با تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در قالب  ۱۵ غرفه برپا شده است.

دیگر خبرها

  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر