Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- حسين جنتي روز چهارشنبه در آييني با حضور معاون پشتيباني و مدير امور استان هاي بنياد مسکن کشور و جمعي از مسئولان اجرايي به عنوان مديرکل بنياد مسکن کهگيلويه و بويراحمد معرفي و از خدمات ابراهيم فرزانه مدير کل پيشين تجليل شد.

به گزارش ايرنا، معاون عمراني استاندار کهگيلويه و بويراحمد در اين آيين، گفت: حدود 45 درصد از جمعيت اين استان در روستا ها ساکن هستند که در طول سال هاي اخير اقدامات مطلوبي در راستاي بهسازي، نوسازي اين روستاها توسط بنياد مسکن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: هم اينک بهسازي و نوسازي بيش از سه هزار واحد در بافت فرسوده استان در دست اجراست که يک هزار و 500 مورد از آنها در حال بازسازي بوده و در مجموع هم اينک يک سوم طرح انجام بافت فرسوده اجرايي شده است.
بازسازي بافت‌هاي فرسوده 9 هزار و 860 واحد مسکن در کشور تعريف شده است.
فيلي بيان کرد: طي چهار سال اخير در زمينه آسفالت روستايي در کهگيلويه و بويراحمد نيز گام هاي موثري برداشته شده که در اين مدت 2 ميليون و 500 متر مربع آسفالت شده است.
وي عنوان کرد: بيش از سه هزار و 800 واحد در زلزله اخير استان در شهرستان هاي بويراحمد و دنا آسيب ديدند و دولت اعتبار مطلوب و قابل توجهي به اين مهم اختصاص داد که هم اينک بازسازي و بهسازي آن ها در دستور کار بنياد مسکن کهگيلويه و بويراحمد قرار گرفته است.
مديرکل بنياد مسکن کهگيلويه و بويراحمد نيز گفت: بخش ويژه اي از فعاليت هاي بنياد به توجه به قشرهاي محروم بر مي گردد و بايد با حمايت مسئولان خدمت صادقانه و مطلوب به آن ها شود.
حسين جنتي افزود: خدمت مطلوب با توجه به اهداف از پيش تعيين شده و پيش روي اين بنياد به طور جدي در دستور کار قرار خواهد گرفت.
9868/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم