Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@12:24:52 GMT

حرف‌های باورنکردنی جواد خیابانی روی آنتن شبکه سه!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۸۵۹۳

گزارشگر بازی ایران و بولیوی اطلاعات عجیبی می‌داد. آفتاب‌‌نیوز : جواد خیابانی همیشه سعی می کند حتی در گزارش بازی خود رنگ لباس تیم ها را هم حماسی بگوید. حالا کم کم خاطره بازی تاریخی ایران و استرالیا با گزارش به یادماندنی جواد از خاطرمان می رود. صدا و سیما هم دوست ندارد به افراد جدید بازی دهد و همچنان بعضی گزارش ها را به او می سپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگفته پیداست او اطلاعاتش را آپدیت نمی کند چون در طول گزارش چیزهایی می گوید که شنیدن آنها عجیب است. 
مثلا او در لحظاتی از گزارش بازی ایران و بولیوی اطلاعاتی خارق العاده به مخاطبان تلویزیونی داد و گفت: « بیرانوند یک دست آبی پوشیده، گلر بولیوی یکدست زرد پوشیده و بولیوی یک دست سبز پوشیده و ایران یکدست قرمز پوشیده و هیچ بازیکنی در زمین با لباس رنگی رنگی دیده نمیشه!» واقعا این جه اطلاعاتی است که یک گزارشگر می خواهد به مخاطب بدهد؟ یعنی مخاطب تلویزیونی متوجه نمی شود گلر ایران لباس چه رنگی پوشیده است؟ اگر خیابانی اطلاعاتی ندارد ارایه بدهد حداقل چنین اطلاعات عجیب و غریبی هم به مخاطب ندهد!خبرانلاین  کد خبر: ۵۵۱۳۱۶ تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳ تعداد نظرات: ۸ نظر

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • ببینید | حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات