Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@03:18:41 GMT

برشکاری غیر اصولی منجر به مرگ کارگر مشهدی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۸۶۱۷

برشکاری غیر اصولی منجر به مرگ کارگر مشهدی شد

کارگری میانسال بر اثر برشکاری غیر اصولی در یک کارگاه ضایعاتی جانش را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین ؛ آتشپاد مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: بعداز ظهر دیروز سه شنبه ۲۴ مهر۹۷ مقارن ساعت ۱۷ طی تماس مردمی با سامانه امدادی ۱۲۵ مبنی بر افتادن تیرآهن بر روی کارگری میانسال تیم‌های نجات و امداد از ایستگاه شماره ۳۸ واقع در خین عرب، خیابان شهید طرحچی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بارسیدن آتش نشانان در محل حادثه  مشاهده شد که یک سیلوی ضایعاتی فلزی حدود ده تن بر روی کارگر سقوط و وی محبوس شده است. معاون عملیات آتش نشانی مشهد در شرح این حادثه  گفت: کارگری میانسال که در حال برشکاری ضایعات آهن بود براثر بی احتیاطی اقدام به برشکاری تیر آهن‌های این سیلوی ۱۰ تنی می کند که متاسفنانه بعلت ضعیف شدن شاسی، وزن را تحمل نکرده و تانکر آهنی بر روی فرد سقوط میکند.

آتشپاد مهدی رضایی گفت: آتش نشانان با یکدستگاه جرثقال موجود در محل اقدام به بالا بردن این غول آهنی کرده و فرد را رها می کنند که بعلت سنگینی وزن متاسفانه منجر به مرگ وی شده بود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از انجام اقدامات ایمنی لازم در محل فرد را تحویل مراجع مربوطه دادند. منبع : باشگاه خبرنگاران انتهی پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مرگ کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کاگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری فردا به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

اشرفی با اشاره به اینکه همچنین به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه نیز در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، تجلیل از آرمانها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری جشنواره امتنان، اعطای نشان اقتصادی مقاومت از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر ، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی را از جمله برنامه‌های هفته کار و کاگر عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی، شعار هفته کار و کارگر
  • مبلغ حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد
  • افزایش مبلغ حق مسکن؛ عیدی کارگران در هفته کارگر
  • ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد