Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کاشان زیربنای این واحدهای مسکونی را 80 مترمربع اعلام کرد و گفت: از این تعداد 21 واحد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی واگذار شده است .
علی ساغرچی افزود: ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی حدود 550 میلیون ریال هزینه در برداشته است که 350 میلیون ریال آن آورده متقاضی و بقیه آن را کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران مسکن ساز کاشانی تامین کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل انجمن خیران مسکن ساز کاشان همچنین از واگذاری 55 واحد مسکونی در نیمه نخست امسال به متقاضیان واجد شرایط در این شهرستان خبر داد و گفت: 50 واحد مسکونی خیرساز دیگر تا پایان امسال آماده بهره برداری و به متضاضیان واگذار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان کاشان واحد مسکونی خیرساز واگذار کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش