Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@11:33:13 GMT

دولت دنبال حذف کاغذ بازي اداري است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۸۶۹۷

دولت دنبال حذف کاغذ بازي اداري است

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - مديرکل دبيرخانه نهاد رياست جمهوري گفت: دولت تدبير و اميد مکاتبه هاي الکترونيک را جايگزين مکاتبات کاغذي کرده و دنبال حذف بروکراسي اداري است.

به گزارش ايرنا، «حسين ملايجردي» روز چهارشنبه در نخستين همايش نظام اداري در مجتمع فدک اردبيل افزود: سال گذشته 121 ميليون مکاتبه الکترونيکي و کاغذي در سازمان ها و دستگاه هاي اداري انجام شد که 85 درصد آنها مکاتبه هاي الکترونيکي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه مکاتبات الکترونيک در دستگاه هاي اجرايي افزايش يافته است، اظهار داشت: امسال مکاتبات در وزارتخانه ها 77 درصد و در استانداري ها 90 درصد به صورت الکترونيک انجام گرفته است.
ملايجردي اجراي اين طرح را باعث تسهيل‌ ارسال مکاتبات اداري مردم به دستگاه هاي اجرايي دانست و گفت: ميزان مکاتبات الکترونيکي در ابتداي دولت تدبير و اميد 17 درصد بود که اکنون به 77 درصد رسيده است.
مديرکل دبيرخانه نهاد رياست جمهوري ادامه داد: وضعيت استان هاي کشور در ارتباط با دولت الکترونيک رو به بهبودي است و اردبيل در زمينه مکاتبه هاي الکترونيک هشتمين استان و استانداري اردبيل دومين استانداري محسوب مي شود.
او راه اندازي سامانه هاي الکترونيکي «سما»و «رصد» در ادارات، پيگيري اتصال دفاتر پست و پيشخوان استان ها به شبکه دولت، جمع آوري دستگاه هاي تکثير در ادارات و تعيين يک روز به عنوان «روز بدون کاغذ» را مورد تاکيد قرار داد .
در اين همايش از ادارات و فرمانداري هاي فعال استان اردبيل در انجام مکاتبه هاي الکترونيک قدرداني شد.
7110/ 1257
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی گنبد با لیگ برتر والیبال؛ نیان از خطر گریخت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  دیدار سوم برای بقا تیم‌های شهرداری گنبد و نیان الکترونیک مشهد دیروز پیگیری شد. در این دیدار تیم نیان الکترونیک موفق به برد سه بر صفر مقابل شهرداری گنبد شد تا امتیاز خود در لیگ برتر را حفظ کند.

نیان الکترونیک توانست در سه ست متوالی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز میدان شود و سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کند.

در دو مسابقه مرحله گروهی نیان موفق به پیروزی مقابل شاگردان حبیب کوزه‌لی شد و این تیم در دور رفت پلی اوت هم توانست با امتیاز سه بر دو پیروز از میدان خارج شود، اما گنبدی‌ها توانستند دور برگشت پلی اوت را با امتیاز سه بر دو از آن خود کنند تا دیدار سوم تعیین کننده ماندن یکی از این دو تیم در لیگ برتر شود.

با احتساب این بازی حالا تیم‌های مس رفسنجان و نیان الکترونیک مشهد در لیگ برتر ماندگار و سایپا تهران و شهرداری گنبد به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند. 

همچنین مرحله حذفی لیگ برتر والیبال امروز برای مشخص شدن آخرین تیم صعود کننده به نیمه نهائی پیگیری می شود و طبیعت با شهرداری ارومیه درسومین بازی مقابل هم قرارمی گیرند.در دو بازی قبلی هر تیم به یک پیروزی دست یافته اند .مرحله حذفی لیگ برتر به صورت دو پیروزی از سه بازی برگزار می شود. پیش از این تیم های فولاد سیرجان پیکان وشهداب یزد راهی نیمه نهائی شده اند.


دیگر خبرها

  • پایان کار ساختمان‌های تجاری، خدماتی و اداری بدون مناسب‌سازی صادر نخواهد شد
  • صد و چهل و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • رصد تخلفات مالی کارمندان
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس به صورت تمام الکترونیک
  • بخشنامه مقابله با فساد در بستر سامانه مدیریت ریسک فساد ابلاغ شد
  • ۹۵ درصد مصوبات اداری چالوس اجرا شد
  • خداحافظی گنبد با لیگ برتر والیبال؛ نیان از خطر گریخت
  • خداحافظی گنبد با لیگ برتر؛ نیان از خطر گریخت
  • ۸۳ درصد رسیدگی به پرونده‌ها در لرستان دادرسی الکترونیک شده است
  • ارتباط با رسانه‌ها موجب بالندگی دولت خواهد شد