Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@08:49:48 GMT

روند توسعه استان مرکزی به صورت همگن دنبال می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۸۷۲۲

روند توسعه استان مرکزی به صورت همگن دنبال می شود

به گزارش ایرنا، «فتح الله حقیقی» روز چهارشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات بخش خرقان شهرستان زرندیه افزود: تمامی مناطق روستایی، شهری، بخش ها و شهرستان های استان از برنامه های توسعه محور سهم دارند بنا براین باید در نقشه اجرایی استان اثربخشی، فرصت ها و تهدیدهای آنان دیده شود و تصمیمات هدفمندی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: مدیریت ارشد استان مرکزی خواستار بررسی کارشناسی مشکلات نقاط مختلف این استان است و برای این منظور نشست های تخصصی در ارزیابی معضلات از دورترین تا نزدیک ترین نقاط با حضور مدیران برگزار می شود.
معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی ادامه داد: مدیران از مردم و در خدمت مردم هستند و باید همه تلاش ها برای تسهیل امور، تقویت رفاه و گره گشایی مشکلات آنان به کار گرفته شود.
فرماندار زرندیه نیز در این نشست گفت: رفع نقاط حادثه خیز در بخش خرقان معضلی اساسی است که باید تدابیر لازم برای آن اندیشیده شود.
«هادی فدایی» افزود: کشاورزان این بخش سال گذشته از بابت سرمازدگی محصولات خود خسارت های زیادی متحمل شدند و میزان این خسارت 710 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی بیان کرد: بخش خرقان دارای 2 درمانگاه در دوزج و رازقان است و این بخش از درمانگاه شبانه روزی محروم محسوب می شود که باید تلاش شود تا درمانگاه های موجود به شبانه روزی تبدیل شود.
فرماندار ساوه نیز در ادامه این نشست گفت: مسیر خرقان به غرق آباد یکی از نقاط حادثه خیز است که باید با جدیت و حساسیت ویژه دنبال شود.
«محمد بهاروند» افزود: بخش خرقان استعداد و پتانسیل های زیادی برای گردشگری دارد که انتظار است اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در این راستا تدابیر لازم را به کار گیرد.
بیکاری، کمبود فضاها و تجهیزات ورزشی، وجود نقاط حادثه خیز، نبود کتابخانه، کمبود جیره غذایی در مدارس شبانه روزی، تسهیلات مقام سازی روستایی، کمبود پزشک و اینترنت از جمله مشکلات بخش خرقان در این نشست مطرح شد که برای برخی از این مشکلات تصمیم سازی شد و حل و فصل برخی دیگر به بازدید میدانی موکول شد.
بخش خرقان یکی از 2 بخش شهرستان زرندیه در استان مرکزی است.
3005/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی بیکاری صنایع دستی و گردشگری کارشناسی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی شنبه شب در نشست بررسی مسائل و مشکلات سوخت شناورهای صیادی با قدردانی از اقدام بجا و مقتدرانه نیروهای مسلح در پاسخ به رژیم کودک کش اسرائیل گفت: مسائل و مشکلات صیادان باید پیگیری و هدف ما کمک به جامعه صیادی است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر ادامه داد: نحوه سوخت رسانی به شناورهای صیادی باید بر اساس فرمول فائو باشد و برابر با عرف و رویه قانونی عرضه شود.

وی همچنین سوخت یارانه‌ای را حق قانونی صیادان قانونمند خواند و افزود: باید تلاش شود شرایط لازم جهت تأمین سوخت صیادان فراهم شود و دغدغه‌ای در این رابطه برای صیادان ایجاد نشود.

وی ادامه داد: غفلت از این موضوع مهم بر زندگی صیادان قطعاً تأثیر منفی خواهد داشت.

امینی بر اهمیت سوخت رسانی به شناورهای صیادی تأکید کرد و گفت: نیاز است به مانند جایگاه‌های سوخت عمومی، برای جایگاه‌های سوخت در اسکله‌های صیادی نیز حق کارمزد، تبخیر و حمل و نقل سوخت لحاظ شود.

در این نشست ابتدا تعاونی صیادی به بیان مسائل و مشکلات خود در رابطه با سوخت شناورهای صیادی از جمله مدت زمان محاسبه سوخت شناورهای صیادی، درخواست سوخت آزاد برای صیادان، مشکلات ثبت ورود و خروج در سامانه دریابانی و … پرداختند.

کد خبر 6078360

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است
  • شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم شود
  • رئیس‌جمهور عراق: جنگ تنها مشکلات را عمیق‌تر می‌کند
  • سازش ۹ فقره پرونده قتل درچهارمحال وبختیاری
  • تلاش دولت سزدهم برای حل مشکلات عشایر قابل تحسین است
  • شبانه روزی شدن فعالیت کارگاه‌های طرح اقدام ملی مسکن در مرکزی
  • استان مرکزی در ورودی خودروها رتبه پنجم کشوری را دارد
  • ◄ قطارها بی توجه به برنامه ها راه خود را می روند !
  • حل مشکلات ۱۲ ساله تملکات ملکی پروژه رود دره فرحزاد