Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کردستان، محمدرضا مترقب به شایعات و انتشار اکاذیب در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ضد انقلاب و بدخواهان نظام از هر شیوه ای جهت تبلیغ بر علیه نظام و خصوصا قوه قضائیه و مجموعه دادگستری استفاده می کنند و در این راه آبرو و ارزش انسانی هیچ شخصی برای آنها اهمیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اخیرا در ماجرای مرگ دختر دانش آموز ۷ ساله، افراد سود جو و معاند با نشر اکاذیب و شایعه پراکنی در فضای مجازی درصدد ایجاد اغتشاش و ناامنی بودند فلذا می طلبد که دادستان به عنوان نماینده جامعه به طور قانونی و قاطع با این افراد برخورد کند.

رئیس کل دادگستری استان به اهمیت ارجاع پرونده ها در دادگاه ها و شعب تجدیدنظر پرداخت و گفت: باید ترتیبی اتخاذ گردد تا پرونده هایی که در صلاحیت دادگاه کیفری استان است و دارای اهمیت و حساسیت زیادی هستند با دقت فراوان از دادسرا به دادگاه کیفری استان ارجاع داده شود و هر کدام بنا به تشخیص مقام ارجاع به شعبه تخصصی جهت رسیدگی ارجاع داده شود.

مترقب به موضوع کمیسیون ماده ۲۵ اشاره کرد و عنوان کرد: طبق دستورالعمل کمیسیون ماده ۲۵، تاکید بر این است که تقاضا ابتدا توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری بررسی گردد و در صورت تشخیص ضرورت، جهت تصمیم گیری و ارائه مجوز، به کمیسون ارجاع داده شود.

موضوع بعدی که رئیس کل دادگستری استان به آن اشاره کرد، ایجاد صندوق قرض الحسنه قضات و کارکنان دادگستری بود.

وی گفت: طیق دستورالعمل ابلاغی قوه قضائیه در خصوص ایجاد صندوق قرض الحسنه کارکنان دادگستری، پس از تشکیل این صندوق هر یک از همکاران قضائی و اداری استان می تواند با پرداخت ماهانه در حساب قرض الحسنه، از تسهیلات این صندوق استفاده کند.

مترقب سپس به موضوع تقاضای انتقال و جابه جایی قضات اشاره کرد و گفت:طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی قوه قضائیه، مدت خدمت برای قضات غیر بومی ۱۰ سال است و همکاران قضایی غیر بومی می بایست طبق دستوالعمل مدت ۱۰ سال از خدمت خود را در محل خدمت سپری نمایند.

در ابتدا جلسه معاون پیشگیری از وقوع جرم استان به ارائه گزارشی در خصوص پیگیری مصوبات جلسه قبل پرداخت.

کد خبر 4433087

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش كردستان دانش آموزان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محمد محمدی‌نسب فرمانده انتظامی شهرستان شوش در استان خوزستان گفت: روز یکشنبه ۲ پسر دانش‌آموز بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آنها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.

وی افزود: این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد و او را به بیمارستان منتقل کردند. اما ساعتی بعد پسر نوجوان جان باخت و بدین‌ترتیب دستور شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده این دانش‌آموز که از ماجرا باخبر شده بودند، ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل را که یک پسر ۱۴ ساله است به پلیس معرفی کردند و پس از تشکیل پرونده، وی به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 848584 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم نوجوان قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳