Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ یوسف سبحانی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد گفت : شامگاه گذشته در یک اقدام ضربتی از سوی ماموران پلیس با هماهنگی قاضی، مرتاضی بازپرس دادسرای عمومی وانقلاب عنبرآباد مخفیگاه سارقان در حاشیه شهر مورد شناسایی وضربه قرار گرفت.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد افزود :در این عملیات تعداد زیادی وسایل مسروقه کشف وضبط شده است

این مقام قضائی با بیان اینکه یک مالخر نیز در این رابطه دستگیر شده است،گفت :سارقان پس از بازجویی های اولیه تحت قرار تامین کیفری مناسب روانه زندان شده اند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه بازپرسی عنبرآباد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت به خارج از کشور با ۲۸۴ هزار لیتر فراورده نفتی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار حسن شجاعی‌نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها  دریافت کرده و  از فعالیت افردی نیز در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، پس از چندین روز پایش و کنترل خودروهای ورودی و خروجی از مرز ماهیرود  و تحت نظر قرار دادن چند نفر از اعضای شبکه باند قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی موفق شدند در این رابطه 11 تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسایی کنند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکرهای حامل سوخت، مقدار 284 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی که بصورت سازمان یافته از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌شد، کشف کردند. 

شجاعی‌نسب با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را  110 میلیارد ریال بر آورد کردند، تصریح کرد: در این راستا 11 متهم دستگیر شدند که  به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با سودجویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویت‌های پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند. 

انتهای پیام/252/.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • گفت‌وگو با زورگیران بزرگراه صدر؛ می‌خواستیم پول‌دار شویم اما بدبخت شدیم
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • دادستان اردبیل : عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد