Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@17:45:34 GMT

توفان و تگرگ به مزارع دير بوشهر خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۸۹۰۵

توفان و تگرگ به مزارع دير بوشهر خسارت زد

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- فرماندار دير استان بوشهر گفت: بارش شديد تگرگ و توفان در هفته جاري 25 ميليارد ريال به مزارع گوجه فرنگي اين شهرستان خسارت وارد کرد.

حمزه اعتماد روز چهارشنبه درگفت وگو با ايرنا افزود: براثر بارش شديد تگرگ يکهزار و 805 هکتار مزارع گوجه فرنگي بخش هاي آبدان و بردخون اين شهرستان 50 درصد خسارت ديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: براساس گزارش هاي ارسالي توفان و تگرگ به بخش هاي ديگر هيچ گونه خسارتي وارد نکرده است.
فرماندار دير گفت: بخش آبدان و بردخون شهرستان دير قطب توليد گوجه فرنگي خارج فصل استان بوشهر و کشور در فصل زمستان است که سالانه حدود 350 هزار تن محصول گوجه فرنگي از مزارع اين منطقه توليد و برداشت مي شود.
شهرستان دير (Dayyer) در فاصله 200 کيلومتري جنوب بوشهر واقع است.
7207/6043
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ۱۱ شهرستان مجازی شد

مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با شدت یافتن بارشها در استان مدارس ۱۱ شهرستان امروز چهارشنبه غیرحضوری برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، وی عنوان کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و وجود رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت احتمال افزایش تعطیلی مدارس شهرستان‌های مختلف استان تا فردا دور از انتظار نیست.

محسن حیدری افزود: همچنین از نیکشهر ۳۶.۷، توتان از توابع نیکشهر ۵۲، زاهدان ۵.۶، سراوان ۱۲، دلگان ۳۹ میلی متر باران گزارش شد.

وی بیان کرد: از امروز با تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل رگبار و رعد و برق شدید، سایر نقاط استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق، تگرگ، وزش بادشدید موقتی، کاهش دما خواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پنجشنبه و جمعه در سطح استان و روی دریا رگبار پراکنده بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

حیدری افزود: تا ظهر فردا روی دریا وزش باد شدید و دریا مواج و متلاطم است و طی این مدت شرایط دریا برای هیچگونه عملیات دریایی مناسب نمی‌باشد.

وی توصیه کرد: شهروندان از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی و دریایی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری کنند.

ورود سامانه جدید بارشی در سیستان و بلوچستان علاوه بر تعطیلی برخی مدارس این استان، مسدود کردن ۶ محور فرعی و قطع راه ارتباطی ۳۵ روستای شهرستان قصرقند را به همراه داشته است.

تاکنون خسارت جانی و حادثه‌ای ناشی از بارندگی و بروز طغیان رودخانه‌های محلی گزارش نشده است.

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • تاثیر مطلوب بارندگی‌های بهاری بر کشت آبی استان مرکزی
  • بازگشایی محور فاریاب _کهنوج
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی!
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • خسارت ۷۰ درصدی به مزارع درصورت بی توجهی به بیماری زنگ زرد گندم
  • مدارس ۱۱ شهرستان مجازی شد