Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ۳۲ فیلم منتخب بخش مستند دهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران طی روزهای ٢٨ مهر تا ٤ آبان ماه در قالب یک هفته فیلم در سالن سیف اله داد خانه سینما به نمایش در خواهند آمد.

این هفته فیلم با تلاش انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند و انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسات نمایش فیلم‌ها به همراه نشستی با کارگردانان آثار منتخب برگزار خواهد شد.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خانه سینما سینمای مستند فرهنگ و هنر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا

آفتاب‌‌نیوز :

همایون اسعدیان، کارگردان و تهیه کننده، سایت شبکه نمایش خانگی نماوا را تحریم کرد.

اسعدیان با انتشار ویدیویی گفت: در ۴۰ سال گذشته شاهد این میزان از وقاحت در در مورد هنرمندان نبودم. به‌خصوص وقتی سوال‌کننده می‌پرسد نگران عدم همکاری بازیگران و تهیه‌کنندگان نیستید؟ می‌گوید پول که بدهید می‌آیند! من دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که محمدحسن شانه‌ساززاده مؤسس شاتل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره نماوا به دیجیاتو گفت: ۲۰۰۰ میلیارد تومان روی نماوا سرمایه گذاری کرده‌ایم. هر قسمت یک سریال معمولی ۳ میلیارد و هر قسمت سریال سووشون ۸ میلیارد شده. بی‌اخلاق‌تر و بی‌تعهدتر از بازیگران و هنرمندان ندیده‌ام! پول بده هر کاری می‌کنند!

بیانیه نماوا

روابط عمومی نماوا نیز در خصوص گفتگوی اخیر نائب رییس هیات مدیره بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه پلتفرم نماوا به شرح زیر است:

غیر از هنر که تاج سر آفرینش است

دوران هیچ منزلتی جاودانه نیست

مجموعه نماوا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سکو‌های نمایش خانگی مفتخر است که سال‌ها خود را به منزله خانه سینماگران و هنرمندان ایران تلقی کرده و رابطه احترام‌آمیز و مبتنی بر اصول حرفه‌ای با ایشان را همواره راهنمای عمل خود داشته است.

نماوا در بحران‌های اقتصادی سال‌های اخیر سینمای ایران، در کنار سایر سکو‌های نمایش، کوشیده فضا و فرصتی فراهم کند تا آسیب‌های کمتری متوجه نیرو‌های خلاق سینما شود. هرچند که در جریان ساخت و نمایش برخی مجموعه‌های نمایشی مشکلاتی با برخی از همکاران پدید آمده باشد و مجموعه‌ای علیرغم صرف هزینه‌های گزاف، با بدعهدی به پخش نرسیده باشد، اما بدیهی است که چنین مشکلاتی عمومیت ندارند و مصاحبه اخیر نایب رئیس هیات مدیره نماوا را می‌باید صرفا واکنشی به موردی مشخص تلقی کرد.

مجموعه نماوا ضمن پوزش از هنرمندان شریف و نجیب و جامعه اصناف سینمای ایران تاکید دارد که تداوم رابطه مودت‌آمیز و محترمانه با سرمایه‌های گران‌سنگ سینمای ایران هم‌چنان مهم‌ترین سرمایه او خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • درباره «بی بدن» و «قوی‌دل»/ پرونده‌های واقعی، اشک‌ها و لبخندها
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • علی حاتمی؛ سعدیِ سینمای ایران
  • آثار هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری در فرانسه به نمایش گذاشته می‌شود
  • نمایش آثار عکاس هنرمند چهارمحال و بختیاری در فرانسه
  • «از هرات تا تهران» آماده نمایش شد/۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان
  • نیاز ارزی ۳۰۰ میلیون یورویی برای تولید لاستیک در کشور