Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند تیم‌ خارجی برای شرکت در اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد سید جعفر موسوی اعلام آمادگی کردند. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پیشنهاد فدراسیون کشتی و موافقت اتحادیه جهانی، از امسال جام سیدجعفر موسوی در تقویم اتحادیه قرار گرفته و قرار است روزهای 10 و 11 آبان‌ماه این رقابت‌ها در سالن شهید بهشتی شهر مشهد برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجعفر موسوی مربی سازنده کشتی مشهد که در مقطعی نیز سرپرستی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان را برعهده داشت، به دلیل بیماری درگذشت و فدراسیون کشتی نیز برای پاسداشت این مربی پیشنهاد برگزاری جام موسوی را به اتحادیه جهانی داد.

امیر توکلیان مدیر تیم‌های ملی کشتی پایه در این رابطه به تسنیم خبر داد:‌ اینطور که گفته می‌شود تیم‌های خوبی به ایران می‌آیند. قرار است روسیه، ترکیه و ارمنستان با ترکیب کامل بیایند، ضمن اینکه تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان و سه تیم از استان خراسان در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

مسابقات به صورت تیم به تیم در مشهد برگزار می‌شود و به همین منظور اردوی تیم ملی نوجوانان و نونهالان از اول آبان ماه در مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی کشتی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی ایران کشتی کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود