Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی این علما با بیان اینکه هدف از این سفر مشاهده وضعیت اسکان ، امکانات و تحصیل طلاب اهل سنت در خراسان شمالی است گفتند: با وجود تبلیغات سوء دشمنان اسلام، کتابخانه ها ، تجهیزات و نحوه تحصیل علمای اهل سنت در ایران بسیار مناسب است و تبعیضی مشاهده نمی شود .
دکتر رافت از علمای بلاد شام در این دیدار با بیان اینکه از دیدار برادران مومن در این منطقه مسرور شدیم گفت: این برکات حاصل توجه نظام جمهوری اسلامی ایران به اهل سنت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما هم در بلاد شام در امن و امان زندگی می کردیم تا اینکه در سال 2000 رسانه های غربی تبلیغ گسترده ای کردند که اگر آزادی و حریت می خواهید، در مقابل حکومتتان شورش کنید و این عاملی شد برای کشتار مسلمانان و به لطف خدا و اقدامات ارتش سوریه و کمک جمهوری اسلامی توانستیم بر آنان فائق آییم.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی خبرگزاری صدا و سیما ارتش سوریه علمای اهل سنت اهل سنت جرگلان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

کد خبر 6093612 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است