Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده ناجااز آمادگی ۱۰۰ درصدی ناجا و پیش بینی تمهیدات لازم برای تسهیل تردد و خدمات دهی شایسته به زائران اربعین حسینی (ع) خبرداد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان  سردارحسین اشتری در حاشیه ارتباط ویدئو کنفرانسی با "قاسم الاعرجی" وزیر کشور عراق، در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: امروز از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر کشور عراق پیرامون خدمات دهی به زوار اربعین حسینی (ع) گفتگو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزیر کشور عراق در راس هیئتی به همراه فرماندهان مرزبانی و انتظامی این کشور و نماینده سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه اربعین نیروی انتظامی مرز مهران حضور یافتند.

فرمانده نیروی انتظامی، بیان کرد: دکتر الاعرجی در این گفتگو مراتب تقدیر خود و نخست وزیر عراق آقای " العبادی" را به پاس دقت و سرعت عمل پلیس در خدمات دهی به زوار و تاکید بر رعایت موضوعات قانونی، اعلام و ابلاغ کردند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به فعالیت کمیته مشترک پلیس ایران و وزارت کشور عراق در راستای خدمات دهی به زوار، خاطرنشان کرد: این کمیته پس از تشکیل، طی این روز‌ها تقویت شده و ان شاء الله هماهنگی و همکاری میان دو کشور برای ارائه خدمات شایسته به زوار اربعین حسینی (ع) ارتقاء خواهد یافت.

سردار اشتری یادآور شد: در این گفت و گوی ویدئو کنفرانسی بر لزوم اتخاذ تمهیداتی در راستای تسهیل تردد کامیون‌های حامل بار به سمت عراق نیز تاکید شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی صد درصدی و کامل نیروی انتظامی برای خدمات دهی به زوار اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این راستا گیت‌ها افزایش یافته تا روند تردد زائران تسهیل گردد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور، در توصیه‌ای به زوار اربعین، تاکید کرد: زائران اربعین حسینی (ع) حتماً مدارک لازم و قانونی را به همراه داشته باشند و ان شاء الله امسال نیز همچون سال‌های گذشته راهپیمایی بزرگ اربعین در کمال نظم و امنیت برگزار شود.

گفتنی است، پیش از ظهر امروز، فرمانده نیروی انتظامی از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر کشور عراق در مرز مهران و مسئولان انتظامی در مرز‌های چذابه، شلمچه و میرجاوه گفتگو و بر لزوم خدمات دهی شایسته به زائران اربعین حسینی (ع) تاکید کرد.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار حسین اشتری فرمانده ناجا قاسم الاعرجی وزیر کشور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود

 به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در این جلسه موضوعاتی همچون نقش پزشکی قانونی در حوادث دسته جمعی، نحوه جمع‌آوری اطلاعات جهت تشخیص هویت در حوادث دسته جمعی، بررسی موارد تصادفات رانندگی منجر به فوت و منجر به جرح ارجاعی به سازمان پزشکی قانونی کشور در طول مراسم اربعین در استان‌های غرب کشور و چالش‌های تشخیص هویت اجساد ناشناس در حوادث دسته جمعی به عنوان محور‌های کمیته پزشکی قانونی به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش اهمیت بانک ژنتیک در تشخیص هویت اجساد ناشناس در حوادث دسته جمعی، جایگاه ژنتیک قانونی در تشخیص هویت و چالش‌های قانونی در اورژانس‌های روانپزشکی از دیگر محور‌های مصوب کمیته پزشکی قانونی کنگره بین المللی سلامت اربعین است.

محور‌های تصویب شده در قالب پوستر و به منظور فراخوان ارسال مقاله به ادارات کل پزشکی قانونی استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

یادآور می‌شود چهارمین کنگره بین المللی سلامت اربعین ۱۳ تا ۱۵ تیر ماه سال جاری در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد