Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سومین گردهمایی مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، حجت الاسلام و المسلمین مظفری، دشتی اردکانی و دیگر اعضای هیئت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، معاونین فناوری اطلاعات دادگستری‌های سراسر کشور و جمعی از مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مشهد مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگارگروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سومین گردهمایی مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، حجت الاسلام و المسلمین مظفری، دشتی اردکانی و دیگر اعضای هیئت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، معاونین فناوری اطلاعات دادگستری‌های سراسر کشور و جمعی از مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برگزار شد.
در این جلسه روحانی نیا عضو هیئت مدیره کانون مدیران کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با بیانیه هیئت داوران از تلاش‌های مدیران زحمت کش تقدیر و تشکر کرد.
در پایان این همایش از مدیران برتر دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تقدیر به عمل آمد و سید عباس حسینی از استان گلستان، عباس خادمی از استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین حسین بهرامی از استان قم، حجت ارهام از استان لرستان و بهرام عبدالملکی از استان کردستان به عنوان مدیران برتر دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور معرفی شدند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه گردهمایی تقدیر و تشکر مدیران نمونه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین

امام جمعه موقت اسفراین در این مراسم با تبریک مقام‌والای معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای معلم و دانش آموز گفت: اموزش و پرورش دو بال مهم توسعه در بخش تعلیم و تربیت است چرا که اگرتمامی امکانات را داشته باشیم و نتوانیم انسان‌های متعهد و متخصص تربیت کنیم قطع به یقین از غافله توسعه عقب خواهیم ماند.
حجت الاسلام محمد حسین عزیزی افزود: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند مسیر قله‌های رفاه و توسعه اقتصادی را هموار کند.
در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از معلمین نمونه شهرستان تقدیر بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس