Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرهنگ رمضان الهوردیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ویژه میانه با اعلام این خبر گفت: به دنبال یکسری کار‌های اطلاعاتی و فنی چندین ماهه در خصوص شناسایی افرادی که موادمخدر را به صورت عمده به این شهرستان وارد می‌کنند، اقدام و مشخص شد که دو نفر با کامیون باری قصد آوردن مواد مخدر از نوع تریاک به شهرستان میانه را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس ابراز داشت: برای همین منظور بلافاصله عوامل در جاده ترانزیت مسقتر و کامیون حامل تراکتور قدیمی را متوقف و نفرات دستگیر و کامیون به پارکینگ انتقال یافت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ویژه میانه سپس افزود: پس از بازرسی حدود ۵۰ کیلوگرم تریاک از گیربکس تراکتور در بطری‌های نوشابه بصورت پلمپ شده کشف و ضبط شد و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ش

دستگیری دو متهم حامل مواد مخدر در میانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۰.۵ تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف بیش از نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: مأموران هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم حین کنترل خودروهای ترانزیتی به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و با صدور دستور توقف، آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل جاساز موادمخدر را که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده، پیدا کنند و در ادامه ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۴۰۹ کیلوگرم روان‌گردان شیشه و ۱۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری یک سوداگر مرگ در جریان این عملیات گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم و مواد مخدر کشف شده روانه دادسرا شد.

کد خبر 745161

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • کشف ۰.۵ تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب