Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابومجاهد با تأکید بر آمادگی مبارزان فلسطینی برای پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت که این رژیم یک هفته مهلت دارد تا به تجاوزگری خود پایان دهد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ابومجاهد در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المیادین تصریح کرد: اشغالگران یک هفته مهلت دارند تا تجاوزگری خود را متوقف کنند؛ در غیر این صورت گروههای مقاومت پاسخ خواهند داد و سلاح آنها همچنان اشغالگران را نشانه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تصمیم مقاومت واضح است و مدت زیادی در برابر تجاوزگری جدید اشغالگران صبوری نخواهد کرد و برای بدترین احتمال‌ها آماده است.

ابومجاهد در اشاره به ادعای مقام‌های صهیونیست درخصوص اصابت یک راکت به شهرک بئر السبع در اراضی اشغالی فلسطین گفت: اتاق عملیات مشترک گروههای فلسطینی ارتباطی با حمله به بئر السبع ندارد. اشغالگران باید بدانند که ما پشت کسی پنهان نمی‌شویم بلکه شهامت آن را داریم که مسئولیت خود در انجام هرگونه حمله‌ای را اعلام کنیم.

وی افزود: اشغالگران به‌دنبال هر بهانه‌ای برای تجاوزگری هستند و گروههای مقاومت بر حق خود برای پاسخگویی تأکید می‌کنند.

ابومجاهد گفت: ملت فلسطین ابزارهای زیادی برای شکستن محاصره دارند که از جمله آنها راهپیمایی بازگشت است. اشغالگران هراس زیادی از مقابله با ملت ما دارند که دستاوردهای زیادی به‌دست آورده است چرا که مقاومت ملت ما در بسیاری از زمینه‌ها از جمله راهپیمایی بازگشت و بالن‌های آتش‌زا توسعه یافته است.

وی تصریح کرد: رایزنی‌ها برای موضعگیری ادامه دارد و اگر تجاوزگری ادامه یابد، ممکن است چیز دیگری غیر صدور بیانیه صورت گیرد.

ابومجاهد گفت: رایزنی‌ها با هیئت مصری موجود در نوار غزه ادامه دارد و مقاومت به این هیئت گفته است که خواهان تنش نیست اما درعین حال آماده پاسخ است.

ابوظریفه: اشغالگران قادر به متوقف‌کردن راهپیمایی بازگشت نیستند

طلال ابوظریفه عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز تأکید کرد که مقاومت امکانات لازم برای پاسخ به هرگونه تجاوزگری را دارد اما نمی‌خواهد به اشغالگران برای تنش‌آفرینی و توقف راهپیمایی بازگشت بهانه بدهند.

وی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المیادین افزود: گروههای مقاومت برای تداوم هماهنگی بالا اتفاق نظر کرده‌اند.

ابوظریفه گفت: کسی که حمله "فی البداهه" به بئر السبع کرده است، بهانه به اشغالگران برای تجاوزگری داده است؛ با وجود اینکه نیازی به آن نیست.

وی افزود: آنها تلاش می‌کنند که سطح فشار بر کابینه اشغالگران برای شکستن محاصره را با هماهنگی بین همه گروههای فلسطینی افزایش دهند.

ابوظریفه گفت: اشغالگران آماده تجاوزگری نظامی علیه نوار غزه نیستند اما باید محتاط بود.

وی گفت: تداوم شش‌ماهه راهپیمایی بازگشت باعث شده تا اشغالگران که دل به تمام شدن آن داشتند، ناکام شوند لذا باید محاصره غزه را بردارند. ملت فلسطین تصمیم گرفته است تا در مسیر راهپیمایی بازگشت تا شکستن محاصره همه‌جانبه و تأکید بر حق بازگشت گام بردارد.

وی تصریح کرد: با وجود فشارهای اشغالگران، راهپیمایی بازگشت جمعه آینده باید با قدرت بسیار بیشتری برگزار شود.

ابوظریفه گفت: رایزنی با هیئت مصری برای دستیابی به آتش‌بس و راه‌حل‌های شکستن محاصره و آشتی بین فلسطینی‌ها ادامه دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل فلسطین نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا شبکه المیادین در گزارشی با عنوان «سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب الله؛ پیام‌ها و مفاهیم» گفت: مقاومت اسلامی لبنان موفق به ساقط کردن ۵ پهپاد از ابتدای جنگ شده است که این، پیام‌هایی طبق رفتار عملیاتی حزب الله دارد، اما این پیام‌ها چیست؟

«هانی الدالی» کارشناس مسائل مقاومت فلسطین در گفت‌وگو با این شبکه به تشریح این پیام‌ها و پیامدهای سرنگونی پهپادها برای ارتش اشغالگر پرداخت و گفت: حزب الله دامنه عملیات خود را در چارچوب نبرد چالشی و ارسال پیام‌های نظامی به دشمن گسترش می‌دهد که این بر عرصه سیاسی و واقعیت میدانی تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: اقدامات نظامی حزب الله در راستای اظهار برتری در برابر ارتش اشغالگر است و حزب الله در راستای بهبود وضعیت و آزمودن توان دفاعی خود در زمین و آسمان حرکت می‌کند.

الدالی درباره پیام‌ها و مفاهیم سرنگونی پهپادها به دست حزب الله تصریح کرد: شواهد بیانگر این است که حزب الله سامانه هشداردهنده پیشرفته‌ای در اختیار دارد که آن را قادر می‌سازد تا اهداف هوایی متخاصم را شناسایی کند. این سامانه به مقاومت لبنان امکان می‌دهد تا موقعیت هوایی را به شکل پیشرفته ارزیابی و ترسیم کند. سامانه‌های دفاعی پیشرفته‌ای که حزب الله در اختیار دارد آن را قادر می‌سازد که این نوع پهپادها به ویژه «هرمس ۹۰۰» بسیار پیشرفته و گرانقیمت را که اشغالگران آن را «ستاره پیشگام» می‌نامند، سرنگون کند.

الدالی افزود: این همچنین سبب محرومیت اشغالگران از برتری هوایی و اطلاعاتی در آسمان و صحنه عملیاتی می‌شود و قدرت جمع آوری اطلاعات از فرماندهان و نیروهای مقاومت و امکانات آنها را از کار می‌اندازد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، تاثیر روحی بر دشمن صهیونیست و جبهه داخلی آنها دارد و در مقابل، روحیه مقاومت لبنان و حامیان آن را بالا می‌برد.

مقاومت اسلامی لبنان یکشنبه شب یک پهپاد اسرائیلی از نوع هرمز ۴۵۰ را بر فراز جنوب لبنان سرنگون کرد.

«عمیر بوحبوط» تحلیلگر نظامی رسانه صهیونیستی «واللا» با اشاره به سرنگونی پهپاد این رژیم به دست حزب الله لبنان و ضربات مهلک حزب الله در منطقه عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به اشغالگران گفته بود: حزب الله ضربه مهلکی به اسرائیل وارد کرده است.

وی درباره از دست رفتن برتری هوایی در لبنان هشدار داده و آن را عاملی برای کاهش توان جمع آوری این رژیم دانسته و اذعان کرده بود: ما با مشکل بزرگی روبرو هستیم.

کد خبر 846750 برچسب‌ها ویژه ورزشی اسرائیل لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • انتشار تصاویر ماهواره‌ای از آمادگی اشغالگران برای عملیات رفح
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست