Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@04:14:43 GMT

شولتس:در کل مقابل فرانسه خوب بوديم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۹۳۵۸

شولتس:در کل مقابل فرانسه خوب بوديم

خبرگزاري آريا - مدافع کناري تيم ملي فوتبال آلمان گفت:در کل مقابل فرانسه خوب بوديم.
به گزارش خبرگزاري فارس، نيکو شولتس يکي از چهره‌هاي جديد تيم ملي فوتبال آلمان در بازي با فرانسه بود.
بعد از آنکه ابتداي هفته ژرمن‌ها در بازي با هلند، 3 بر صفر مغلوب شدند، يواخيم لو، سرمربي ژرمن‌ها دست به تغييراتي در تيمش زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جمله يوناس هکتور را در دفاع چپ کنار گذاشت و به نيکو شولتس، فرصت حضور داد.اين بازيکن نيز در بازي چهره خوبي به خصوص در بازي رو به جلو نشان داد.
شولتس بعد از بازي عنوان کرد:ما در کل خوب بازي کرديم.در عقب زمين آرايش خوبي داشتيم.با اين حال همه متاسفم که در اينجا برنده نشديم.
او ادامه داد:بازي کردن مقابل فرانسه به هيچ‌وجه راحت نيست و ما به حريف فرصت کمي داديم.
در اين پيکار ژرمن‌ها دقيقه 14 از روي نقطه پنالتي با ضربه توني کروس از ميزبان خويش پيش افتادند.اما تيم قهرمان جهان توسط گريژمن 62 و 80(پنالتي) گلزني کرد.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

 

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون