Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، معاون وزیر خارجه روسیه بر مخالفت قاطع کشورش با تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران تأکید کرد و گفت: اعمال تحریم‌ها و تنبیه کشورهایی که اقداماتشان مورد رضایت واشنگتن قرار ندارد، به ابزاری در سیاست خارجی آمریکا تبدیل شده است.

"سرگئی ریابکوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه روز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با خبرگزاری «نووستی» اعلام کرد که مقامات مسکو دیدگاه کاملاً منفی نسبت به تشدید جدید تحریم‌های آمریکا علیه تهران دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گفته وی، در واقع هیچ چیز نمی‌تواند مانع از ادامه اقدامات واشنگتن در اعمال فشار بر کشورهایی که از آنها رضایت ندارد، شود.

ریابکوف گفت: «به‌رغم آنکه این برخورد با چه کشوری و به چه دلایلی باشد، ایالات متحده تحریم‌های یک‌جانبه خود را اعمال می‌کند. ولی مواضع ما در قبال این برخورد کاملاً منفی است. تحریم‌های یکجانبه و غیرمعمول که به‌عنوان یک سلاح برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی به‌کار گرفته می‌شود، برای ما غیرقابل قبول بوده و مواضع ما نسبت به آن کاملاً مشخص است. ما شاهد هستیم که هیچ چیز نمی‌تواند مانع از آن شود که واشنگتن از اعمال فشار بر کشورهایی که اقداماتشان مورد رضایت آنها قرار ندارد، از جمله ایران، دست بردارند».

به گزارش تسنیم، معاون وزیر خارجه روسیه یادآور شد که طرف روسی درچنین شرایطی به همکاری‌های کاری و عادی خود با همتایان ایرانی خود در طیف وسیعی از مسائل، از جمله در زمینه همکاری‌های عملی در عرصه‌های مختلف، گفت‌وگوهای سیاسی و همکاری‌ها در عرصه بین المللی ادامه می‌دهد.

لازم به یادآوری است که وزارت خزانه‌داری آمریکا شب گذشته تحریم‌هایی را علیه 20 شرکت و ساختار بانکی در ایران اعمال کرد.


 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ریابکوف مخالفت تحریم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اروپا امروز دوشنبه از تصمیم این بلوک برای گسترش تحریم‌های پهپادی علیه ایران خبر داد.

بورل امروز دوشنبه گفت که وزیران خارجه اتحادیه اروپا به توافقی برای گسترش تحریم‌های حوزه دفاعی علیه ایران دست یافتند.

گروهی متشکل از ۹ کشور از جمله آلمان، فرانسه، هلند و لیتوانی ماه فوریه خواستار گسترش تحریم‌های موجود علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم