Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@07:05:06 GMT

مسیر شکوفایی توانمندی های روشندلان هموار شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۹۳۸۴

مسیر شکوفایی توانمندی های روشندلان هموار شود

استاندارمازندران با تاکید براینکه همه مسئولان بایستی دست در دست هم فرصتی رامهیا نمایند تا روشندلان بتوانند توانمندی ها و ظرفیت ها و پتانسیل های خود را به آحادجامعه نشان دهند، افزود: بایستی شرایط ومسیر رابرای بهبود کیفیت زندگی این عزیزان فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، محمداسلامی، استاندارمازندران در مراسم بزرگداشت روزجهانی نابینایان (عصای سفید) که در مجتمع میزبان شهرستان بابلسر برگزار شد ضمن تبریک این روز به روشندلان استان، اظهار داشت: برگزاری این همایش ها باید این پیام مشخص را داشته باشد که روشندلان ما زندگی طیب و طاهر خویش را ادامه می دهند و بخشی از حیات طیبه جامعه توسط این قشر به دیگر اقشار جامعه معرفی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید براینکه همه مسئولان بایستی دست در دست هم  فرصتی را مهیا نمایند تا روشندلان بتوانند توانمندی ها و ظرفیت ها و پتانسیل های خود را به آحاد جامعه نشان دهند، افزود: بایستی شرایط و مسیر را برای بهبود کیفیت زندگی این عزیزان فراهم کنیم.

 

اسلامی با بیان اینکه مسئولان امروز در این همایش حاضر هستند تا اعلام همبستگی با شما روشندلان بزرگوار را نشان دهند، گفت: از این تریبون به همه مسئولان استان می گویم که نقش خویش را برای حمایت از این قشر بدرستی ایفا نمایند و به وظایف خود پایبند باشند.

 

وی ادامه داد: سایر دستگاه ها نیز بهزیستی را پشتیبانی نمایند تا پیشرفت روز افزون روشندلان را شاهدباشیم.

 

اسلامی اذعان داشت: همواره براین باور معتقدیم که معلولیت محرومیت نیست بلکه معلولیت اراده را قوی تر می کند تابرای شدن و شکوفایی از سایر ذخایر خدادادی استفاده کنیم و جامعه را در رشد و تعالی بیشتر کمک کار باشیم.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد سوگواره علمدار کربلا اربعین اوقات فراغت شیراز ایلام مسجد میزبان بابلسر همایش عصای سفید استاندارمازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضیلت‌های اخلاقی تحقق جامعه آرمانی را رقم می‌زند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر باقری بنابی شامگاه یکشنبه در جمع بانوان طلبه مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد با تاکید بر اینکه جامعه‌ای که به رذیلت‌های اخلاقی روی بیاورد رشد و ترقی نمی‌کند، اظهار کرد: وقتی فضیلت‌هایی شامل امانت‌داری، مسئولیت‌پذیری و خدمتگزاری در جامعه‌ای وجود داشته باشد آن جامعه به ‌طور قطع رشد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی بخواهد حیات طیب در این دنیا و حیات طیب‌تر در آخرت داشته باشد "مَنْ عَمِلَ صالِحاً" باید کارهایش پسندیده باشد و برای اجتماع مفید واقع شود.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه رذایل اخلاقی به عنوان حجابی سنگین در مسیر توسعه مطلوب اخلاقی است، گفت: وجود رذایل اخلاقی در جامعه اسلامی عامل سستی ایمان و اعتقادات انسانی و باعث از بین رفتن دادوستدهای معنوی و عواطف مستحکم آنها به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: تنها راه رسیدن به کمال و معنویت واقعی، دوری از رذایل و سعی در کسب و رشد فضایل اخلاقی است.

وی به خودسازی و تلاش در این مسیر اشاره و بیان کرد: انسان تنها با شناخت نفس خود توان از بین بردن رذایل اخلاقی و ایجاد زمینه کسب فضایل اخلاقی و نیکی‌های حقیقی را فراهم خواهد کرد و در نتیجه می‌توان گفت که جامعه مطلوب انسانی با فضیلت‌های اخلاقی پیوندی عمیق دارد.

کد خبر 6084903

دیگر خبرها

  • روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • ایمان در همه ابعاد زندگی انسان نقش مهمی دارد
  • فضیلت‌های اخلاقی تحقق جامعه آرمانی را رقم می‌زند
  • وقتی که سلامت جامعه از مسیر خانواده عبور می کند
  • کوچ برگی از زندگی متفاوت عشایر+فیلم
  • بابای مدرسه: فقط توانایی خرید گردن مرغ برای فرزندان را دارم!
  • توصیه‌های علی ربیعی، مسئولان به این چند نکته توجه کنند!
  • دست برتر مردم در حجاب