Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از امروز با رقابت تیم کاله آغاز می شود.

در هفته نخست این رقابت‌ ها که به طور همزمان، امروز با انچام ۵ دیدار در شهر‌های مختلف برگزار می‌ شود ۲ تیم کاله مازندران و فرش آراء مشهد از ساعت ۱۶ عصر امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه با قصاوت  داوود نافعی  به عنوان داور اول و  قادر صادقی داور دوم در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل به مصاف هم می‌ روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران در این فصل با ترکیب جوان و میانگین سنی پایین تری به نسبت فصل های گذشته روانه لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شدند، امیدوارند که عملکرد و نمایش بهتری نسبت به فصل های قبل ارائه کنند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت : در این مدت در آمل تمرینات منظمی در دو نوبت صبح و عصر پشت سر گذاشتیم و به مرز آمادگی برای مسابقات رسیدیم.

بهروز عطایی افزود: در فصل جاری مسابقات لیگ برتر امسال با توجه به افزایش تعداد تیم های شرکت کننده ، لیگ بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت و این وضعیت برای تیم ما که بسیار جوان است سخت خواهد بود.

در فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌ های ایران ۱۳ تیم پیکان تهران، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان، درنا ارومیه، شهر آرا مشهد، عقاب نهاجا و شهروند اراک حضور دارند و در یک گروه ۱۳ تیمی به صورت و رفت برگشت به مصاف یکدیگر می‌ روند و ۸ تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.

تیم کاله مازندران با کسب یک مقام قهرمانی باشگاه های آسیا ، دو مقام قهرمانی، یک دومی و چهار عنوان سومی در لیگ برتر ایران به عنوان دومین تیم پرافتخار لیگ والیبال کشور است.

انتهای پیام/ م

مصاف تیم های کاله مازندران و فرش آراء مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و برد مهم و دلچسبی را به دست آورد.

گل اول این تیم در این دیدار توسط مگوایر به ثمر رسید که بازی را برای شاگردان اریک تن‌هاخ به تساوی کشاند اما این گل از جهتی دیگر هم اهمیت بسیار زیادی داشت چون توانست رکورد بسیار جذاب و مهمی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بشکند.

گلی که این ستاره انگلیسی به ثمر رساند در واقع هزار و هشتاد و پنجمین گلی بود که در لیگ برتر در این فصل به ثمر رسید و این بیشترین تعداد گل زده شده در یک فصل در تاریخ این لیگ از زمانی که ۲۰ تیمی می‌شد به حساب می‌آید.

پیش از این رکورد به ثمر رسیدن 1084 گل در این مسابقات به ثبت رسیده بود که متعلق به فصل گذشته بود اما تیم‌های حاضر در لیگ برتر در فصل جاری توانستند این رکورد را بهبود ببخشند.

دیگر خبرها

  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب