Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با توجه به حساسیت پرونده حادثه تروریستی اهواز تحقیقات درباره قصور مأموران نظامی و انتظامی همچنان ادامه دارد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی در حاشیه معارفه دادستان نظامی و رئیس سازمان قضایی نیروی مسلح استان گلستان با بیان اینکه تا پایان تحقیقات این حادثه نمی توان پیش داوری کرد، اظهار داشت: در ارتباط با این پرونده افرادی به دادسرا احضار شدند و از آنان تحقیق به عمل آمده است و برای تعدادی قرار صادر شد و هم اینک یک نظامی در بازداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بعد از اتمام تحقیقات، اطلاع رسانی انجام می شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: این سازمان با هدف رسیدگی به جرایم احتمالی نیروهای مسلح که بزرگترین مسئولیت را در ایجاد امنیت جامعه دارند، تشکیل شده است و در این ارتباط تمام تلاش خود را به‌کار بسته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی افزود: ایران امروز به دلیل داشتن نیروهای مسلح قوی امن ترین کشور خاورمیانه است و باید قدردان آنها باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان حمله تروریست ها به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز در ۳۱ شهریور ماه گذشته، ۲۴ نفر به شهادت رسیدند و ۶۹ نفر بر اثر شلیک مستقیم تروریست ها مجروح شدند.عوامل تروریستی این حمله غیرانسانی توسط ماموران امنیتی و انتظامی به هلاکت رسیدند.همچنین روابط عمومی کل سپاه روز گذشته در اطلاعیه ای، از هلاکت «ابوضحی»، امیر داعش در استان دیاله و طرا

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حادثه تروریستی اهواز نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیر فزاینده تحولات علمی و صنعتی در سپاه پاسداران

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه، «سالروز تأسیس سپاه پاسداران» بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرینَ مِنْ دُونِهِمْ لاتَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ یَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْء فی سَبیلِ اللّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَ أَنْتُمْ لاتُظْلَمُونَ (سوره انفال-آیه ۶۰)

فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ مبنی بر تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موید عمق درایت و دوراندیشی معمار و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است که با تشکیل چنین نهاد کارآمدی همراه با ارتش مقتدر، دو بال کارآزموده و توانا در دفاع از کشور ایجاد گردید که در فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب با تمام قدرت به صیانت از میهن عزیز و ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام پرداخته‌اند.

نگاهی گذرا و اجمالی به کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون نشان می‌دهد سیر تحولات علمی و صنعتی در این نهاد مقدس تا چه میزان صعودی و فزاینده بوده است.

استفاده از دانش روز و تولید محصولات نوظهور و فناوری‌های پیشرفته که حاصل تحقیقات و تفکر اندیشمندانه داخلی است در کنار بهره برداری از ابتکارات و تجربیات نظامی و تاکتیکی باعث گردیده که همواره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان نیروهای نظامی منطقه و جهان جزو برترین و کار آزموده ترین نیروها محسوب شود و بتواند در هر نقطه‌ای دشمن را مرعوب و منکوب نماید، نمونه مثال زدنی آن انجام عملیات پیچیده و ترکیبی «وعده صادق» بود که تمام کارشناسان نظامی جهان را حیرت زده کرد و توانست قدرت نظامی، شایستگی‌های دفاعی و توان بازدارندگی کشور را برای جهانیان به نمایش بگذارد. این تعالی و موفقیت مدیون ایثار و از خود گذشتگی سرداران، فرماندهان و سپاهیان جان بر کفی است که با تقدیم خون پاک خویش به ندای پیر و مراد خود لبیک گفتند. و استقلال و سلطه ناپذیری در عرصه‌های بین المللی را برای ما به ارمغان آوردند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با گرامیداشت این روز بزرگ و ادای احترام به شهیدان، جانبازان و آزادگان نیروهای مسلح انقلاب اسلامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام می‌دارد در مسیر تجهیز و تسلیح آن نهاد انقلابی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و دوام توفیقات روز افزون هم رزمان عزیزمان در آن نهاد انقلابی و ولایتمدار را در اجرای موفق و کامل مأموریت‌های محوله تحت توجهات حضرت ولی امر (ارواحنا له الفدا) و زعامت داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیر فزاینده تحولات علمی و صنعتی در سپاه پاسداران
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • نیروهای مسلح ایران تقویت کننده یکدیگر هستند
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • هشدار رئیس سیا درباره احتمال شکست اوکراین
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • همه دشمنان شرور به بی‌نظیربودن عملیات وعده صادق اذعان کردند/ اقدام نیروهای مسلح تجلّی قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بود
  • رژه اقتدار؛ ارتش آماده‌تر از همیشه