Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت پارلمانی ایران در اجلاس IPU به اظهارات نماینده پارلمان یمن در حاشیه در یکصد و سی و نهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس واکنش نشان داد و گفت: ایران همواره دست صلح و دوستی به سوی همسایگان دراز کرده است.

متن سخنان سیده فاطمه حسینی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
خانم رئیس

در پاسخ به اظهارات نماینده یمن، ملت‌های بیدار جهان و نمایندگان آزادیخواه را به این نکته جلب می‌کنم و از شما می‌پرسم چه کسی و کدام کشور به یمن حمله نظامی کرده است؟ چه کسی کودکان، مادران و پیران آن سرزمین کهن را می کشد؟

از شما می‌پرسم، نقض تمامیت ارضی یمن از سوی چه کسانی انجام شده است؟

آیا صدای ضجه و زاری افراد بیگناه را در یمن نمی شنوید؟

نماینده یمن آدرس غلط ندهد!

ایران همواره دست صلح و دوستی به سوی همسایگان دراز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران اینگونه اظهارات را مغایر منافع و امنیت جمعی در منطقه می‌داند.

خانم‌ها، آقایان

یک بار دیگر توجه شما را به این نکته جلب می‌کنم؛ امروز چگونه کسانی که خود فاقد مشروعیت برای نمایندگی مردم یمن هستند، مدعی حمایت از حقوق ملت یمن هستند؟

مجلسی که 15 سال پیش انتخابات آن برگزار شده است، چگونه امروز مشروعیت دارد؟»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اجلاس اتحادیه بین المجالس ايران یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس، چین را به حملات سایبری متهم کرد

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که چندین ماه به انتخابات پارلمانی انگلیس باقی مانده است، لندن روز دوشنبه دولت چین را به اجرای حملات سایبری علیه نمایندگان منتقد پکن و کمیسیون انتخابات انگلیس متهم کرد و از تحریم‌ها و احضار سفیر چین خبر داد.

«اولیور داودن» (Oliver Dowden)، معاون نخست وزیر انگلیس، در صحن پارلمان اعلام کرد: «بازیگران وابسته به دولت چین» مرتکب «دو اقدام مخرب سایبری» شده اند.

او خاطرنشان کرد: «این آخرین مورد از زنجیره‌ای از فعالیت‌های خصمانه چین است که شامل هدف قرار دادن نهاد‌های دموکراتیک و نمایندگان پارلمان انگلیس و دیگر کشور‌ها می‌شود».

داودن همچنین اعلام کرد: «با این حال، وزارت امور خارجه برای نشان دادن قاطعیت خود، آن هم در حالی که (تنها) چند ماه به انتخابات پارلمانی انگلیس باقی مانده است، سفیر چین را احضار خواهد کرد تا درباره رفتار چین در این حوادث گزارش (و توضیح) دهد».

انتخابات پارلمانی انگلیس قرار است اواخر امسال (۲۰۲۴) برگزار شود.

دیگر خبرها

  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • هنیه: جنگ غزه یک جنگ جهانی است/ هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • انگلیس، چین را به حملات سایبری متهم کرد
  • برگزاری جلسات پرسش و پاسخ قرآنی در هیأت بیت‌الاحزان آبادان