Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نود و هفتمین جلسه نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبات مذهبی زابل، با حضور فرماندار و سایر اعضاء این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 

این جلسه به منظور برنامه‌ریزی جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن مناسبت‌های مذهبی پیش رو به‌ویژه اربعین حسینی و تقسیم وظایف هریک از اعضاء برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ستاد فرهنگی شئونات مذهبی زابل فرماندهی اربعین ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسین طاهری عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر مرده است، گفت: ستاد امر به معروف فقط مختص دبیر یا امام جمعه نیست بلکه همگان برای تقوا و اهداف آن باید پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه این ستاد دارای ۱۷ عضو حقوقی است، گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر مستلزم نظارت مردم بر مردم بر حکومت را شامل می‌شود.

حجت الاسلام طاهری ا اشاره به نابسامانی‌های موجود در حوزه پوشاک خواستار ورود میدانی و عملیاتی متولیان امر برای ساماندهی این بازار در ایران اسلامی شد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید هنرمندانه اجرایی شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور همچنین با اظهار اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم عفاف و حیا را قبول دارند تصریح کرد: هویت تاریخی ایرانیان با حجاب گره خورده است و باید در طرح عفاف و حجاب افراد هنجار شکن وره‌های آموزش و اخلاقی را طی کنند.

حجت الاسلام طاهری با تاکید بر اینکه زندان راهگشای اصلاح افراد هنجار شکن نیست اظهار امیدواری کرد که شاهد رعایت شئونات اسلامی در سراسر ایران اسلامی باشیم.

در این مراسم حجت الاسلام احمدی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران معرفی شد.

کد خبر 6079129

دیگر خبرها

  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • چای‌خانه‌های حضرتی در برنامه‌های مذهبی شهر راه‌اندازی شود
  • بازدید بیش از ۲۰ میلیون گردشگر از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی فارس
  • ثبت بیش از ۲۰ میلیون بازدید از اماکن مذهبی، طبیعی و گردشگری فارس
  • بازدید از اماکن مذهبی، تاریخی، طبیعی و گردشگری فارس از مرز ۲۰ میلیون گذشت