Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@06:35:39 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نود ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۹۴۸۲

تیم پرسپولیس در مرحله‌ یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل نود قرار خواهد گرفت.

تیم پرسپولیس پیش از جدال سرنوشت‌ساز خود در مقابل السد در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در جام حذفی فوتبال ایران مقابل نود ارومیه قرار بگیرد.

حساسیت این بازی باعث شده تا برانکوایوانکوویچ به علیرضابیرانوند و بشار رسن برای این بازی استراحت داده تا آنها با آمادگی کامل در مقابل تیم قدرتمند قطری قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر بیرانوند و رسن ، پرسپولیس حسین ماهینی و امید عالیشاه را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. البته محسن ربیع خواه شرایط بازی را پیدا کرده و در با صلاحدید برانکو می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد.

در این مسابقه باید شاهد حضور جوانان بیشتری در ترکیب برانکو باشیم و این مربی کروات در تلاش است تا با یک برد شیرین در مقابل نود ارومیه با روحیه‌ی دو چندان به مصاف السد برود.

در این مسابقه رادووشویچ را درون دروازه خواهد داشت. گلر کروات تیم پرسپولیس در پی ثبت کلین‌شیت دیگری در کارنامه‌ی خود است و باید ببینیم موفق به انجام این کار خواهد شد یا خیر.

سیدجلال حسینی و محمد انصاری دو مدافع وسط پرسپولیس در این دیدار خواهند بود و شایان مصلح و شجاع خلیل‌زاده در دو سمت خط دفاعی به بازی گرفته خواهند شد. پیش از این این انتظار وجود داشت که سیامک نعمتی همچون بازی با السد در جناح راست خط دفاعی به میدان برود اما با توجه به غیبت بشار رسن در این مسابقه و کمبود هافبک در پرسپولیس نعمتی دوباره به پست اصلی خود ملحق خواهد شد.

هافبک دفاعی پرسپولیس در این مسابقه کمال کامیابی نیا است. احمد نوراللهی با وجود حضور در اردوی تیم ملی به اردوی پرسپولیس فراخوانده شده و احتمالا جلوی کمال کامیابی‌نیا در خط هافبک پرسپولیس قرار خواهد گرفت. سیامک نعمتی به عنوان هافبک چپ  انجام وظیفه خواهد کرد و آدام همتی نیز در سمت راست به کار گرفته خواهد شد.

منشا و علیپور هم دو مهاجم پرسپولیس در این مسابقه خواهند بود و در این دیدار به دنبال بهبود آمار گلزنی خود برای پرسپولیس خواهند بود.

اگردر این دیدار پرسپولیس تا اواسط مسابقه با حریف خود اختلاف گل ایجاد کند شاهد حضور جوانان روی نیمکت به جای بازیکنان اصلی خواهیم بود تا آنها با استراحت بیشتر در پی شکستن شاخ غول قطری در آزادی باشند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!