Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@13:34:02 GMT

دستگیری ۱۳ فلسطینی در کرانه باختری

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۹۵۲۲

دستگیری ۱۳ فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه سه منزل مسکونی فلسطینی‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی را با خاک یکسان کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری صفا، بولدوزرهای رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند فلسطینی به نام خلیل رمضان زعاتره را در جبل المکبر در جنوب قدس اشغالی به بهانه نداشتن مجوز ساخت تخریب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رسانه از حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان این منزل در جریان تخریب آن و همچنین بازداشت خانواده فلسطینی تا پایان  عملیات تخریب خبر داده است.
راتب الجبور فعال فلسطینی نیز گفت یک یگان از ارتش رژیم صهیونیستی امروز دو منزل فلسطینی را در منطقه خله الوحش در شهر یطا در استان الخلیل تخریب کرد، اما سرپرست این خانواده فلسطینی اصرار دارد همچنان با 15 عضو خانواده خود با وجود تخریب منزلشان در همان مکان زندگی کنند.

 ارتش رژیم صهیونیستی همچنین امروز در راستای تخریب روستای الخان الاحمر در شرق قدس اشغالی به راه‌سازی پرداخت.محمود ابو داهوک از ساکنان الخان الاحمر هدف نظامیان صهیونیست از راه سازی در این منطقه را تسهیل ورود خودروهای نظامی و بولدوزرهای رژیم برای تخریب روستای  الخان الاحمر و آواره کردن ساکنانش دانسته است.

دادگاه عالی رژیم ‌صهیونیستی چهارشنبه 14 شهریور حکم خود برای تخلیه روستای خان الاحمر را اعلام کرده و یک هفته به مردم این روستا برای تخلیه آن مهلت داد.
منابع رسانه‌ای صهیونیستی با اعلام این خبر تأکید کردند که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درخواست تجدیدنظر ارائه‌شده از سوی ساکنان این منطقه برای جلوگیری از تخلیه آن را نپذیرفته و اعلام کرد که عملیات تخلیه روستا باید طی یک هفته انجام شود.

روستای الخان الاحمر که بیش از 170 نفر در آن زندگی می‌کنند جزو 45 روستایی است که توسط رژیم صهیونیستی تخریب خواهد شد.

خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه یورش روزانه خود به مناطق مختلف کرانه باختری، 13 جوان فلسطینی را در جنوب نابلس، شرق طولکرم، شرق نابلس، شمال غربی سلفیت و شهرک بیت امر و جنوب شرقی بیت لحم و شهرک طمون در جنوب طوباس بازداشت کردند، در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرک عزون در شرق قلقیلیه درگیری‌های شدیدی میان آنها و مردم رخ داد.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های «شهدا الاقصی» شاخه نابلس با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در کرانه باختری خبر داد.

گردان‌های شهدا الاقصی در نابلس اعلام کرد که مبارزان این گردان‌های گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در ایست‌بازرسی «حواره» به رگبار بسته‌اند.

علاوه بر این بر اساس اعلام گردان‌های شهدالاقصی در نابلس، مبارزان این گردان‌ها به شدت با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی که به روستای «برقه» در کرانه باختری یورش بردند درگیر شده‌اند.

گردان‌های شهدا الاقصی تاکید کرد که در این عملیات مبارزان فلسطینی چندین بسته انفجاری را به روی جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده‌اند.

از سوی دیگر گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با انتشار فیلمی مسوولیت عملیات ضدصهیونیستی منطقه «نبی الیاس» در اطراف «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری را به عهده گرفت. در این عملیات ۲ صهیونیست از جمله یک نظامی زخمی شدند.

کمی پیش‌تر نیز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از اجرای یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در کرانه باختری خبر داد.

بر اساس گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی فردی تلاش کرده در ایست‌بازرسی «بکوت» واقع در دره اردن در کرانه باختری با چاقو به یکی از نظامیان صهیونیست آسیب بزند.

طبق اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی فردی که این عملیات را به انجام رسانده به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه‌های فلسطینی نیز اعلام کردند که مجری این عملیات یک زن بوده است.

کد خبر 6084731

دیگر خبرها

  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • طوفان الاقصی| مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • بمباران وحشیانه خانه‌ها و مدرسه‌ها در غزه
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری