Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل 90 ارومیه، گفت: بعد از استراحتی کوتاه باز هم به مسابقات برگشتیم. فردا اولین بازی جام حذفی ما مقابل 90 ارومیه انجام می‌شود.البته نمی‌توانیم از این واقعیت فرار کنیم که روز سه‌شنبه بازی حساسی مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: سه‌شنبه در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بازی داریم همه شنیدند که من تکرار می‌کنم اولین بازی پیش‌رو برای ما مهمترین بازی خواهد بود. تجربه تلخی در جام حذفی داریم قبلاً مقابل قشقایی شیراز باخته‌ایم، پارسال هم در تهران با پنالتی حذف شدیم، هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم اما کتمان نمی‌کنیم که بهتر از تیم 90 ارومیه هستیم. در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم بازی داریم و فردا باید پیروز شویم. 

برانکو تصریح کرد: در ابتدای فصل گفتم کسب بیشترین قهرمانی‌ها هدف ما است و این به معنای آن است که می‌خواهیم در جام حذفی، لیگ برتر، سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شویم. در حال حاضر در بهترین مسیری هستیم که برای کسب قهرمانی‌ها حرکت می‌کنیم. مهمترین و جدی‌ترین رقیب برای این قهرمانی‌ها هستیم. می‌دانیم فردا چه چیزی انتظار ما را می‌کشد. 90 ارومیه تیمی است که فصل را بد شروع کرده اما در 4 بازی اخیر به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است، با تیم‌هایی در صدر جدول لیگ یک بازی کرده است. با اکسین البرز، مس کرمان، آلومینیوم اراک که ‌آخرین بازی‌اش را هم یک بر صفر برده است. 

وی ادامه داد: تیم 90 ارومیه در 4 بازی اخیر فقط یک گل دریافت کرده و طبیعی است که انتظار داریم آنها مقابل ما جنگنده و با شوق بازی کنند اما ما با این تیم‌ها زیاد روبه‌رو شدیم به طور مثال تیم بادران که سال گذشته با آنها بازی کردیم و سخت آنها را بردیم اما ما فردا به خاطر برد و صعود به مرحله بعد جام حذفی بازی می‌کنیم و از طرفی به خاطر اینکه این بازی قبل از بازی با السد است باید ببریم تا روند بردهایمان را ادامه دهیم تا برای آن بازی آماده باشیم. ما فردا با قوی‌ترین ترکیب بازی می‌کنیم اما بیرانوند چون دیروز برای تیم ملی بازی کرد فردا با ما نخواهد بود. همچنین بشار رسن که می‌دانید مادرش فوت شده هم با ما نیست و او فردا به تهران می‌آید. امید عالیشاه هم مصدوم است و در لیست ما نیست و حسین ماهینی هم در دربی مصدوم شد و انتظار داریم هفته آینده عمل جراحی کند. به هر حال با ترکیب فعلی که داریم بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه برخی بازیکنان جوان این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از لیگ برتر بازی کردند و آیا فردا فرصت مناسبی برای بازی کردن آنها خواهد بود، اظهار داشت: ما مقابل السد از بازیکنانی استفاده کردیم که در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از لیگ برتر بازی کردند و می‌توانم از آدام همتی، سعید حسین‌پور و احسان علوان‌زاده در این بازی نام ببرم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی جام حذفی فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم

سرمربی ازبکستان از تقابل با ایران حرف زد.

طرفداری | سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: ما می خواهیم در بازی فردا مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها به هدفمان برسیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت:

ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت:

همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت:

متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!