Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@20:43:09 GMT

افشانی: «شنود» کثیف‌ترین اتهامی بود که شنیده‌ام

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۹۵۴۰

به گزارش وانانیوز، 

به گزارش ایسنا، محمدعلی افشانی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: کسی که چنین مصاحبه‌ای را انجام داده بود، بلافاصله آن را تکذیب کرد اما من برای اولین بار در طول خدمتم از روابط عمومی شهرداری خواستم از سایت‌هایی که این خبر را منتشر کرده‌اند و کسی که چنین ادعایی را کرده است، شکایت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که مصاحبه را انجام داده بود تکذیب کرد اما یک سایت نوار صوتی را منتشر کرد.

وی ادامه داد: بنابراین ما هم پرونده را به دستگاه قضایی فرستاده‌ایم تا طبق قانون با این افراد برخورد شود.

شهردار تهران در ادامه درباره تغییر و تحولاتی که وی در مدیریت شهرداری تهران ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: من از روز اول تغییرات را در مدیریت شهرداری انجام دادم و گفته‌ام اگر یک روز هم در شهرداری باشم، عزل و نصب خواهم داشت.

افشانی در مورد ماندن یا رفتنش از شهرداری تهران بیان کرد: من در مقابل مردم و شورایی که به من ۱۹ رأی داده است، احساس مسئولیت اجتماعی دارم. من به اعضای شورا گفته‌ام «هر زمان که فکر می‌کنند من باید مسئولیت را ترک کنم، من آماده این کار هستم؛ اما تا زمانی که شما می‌خواهید»، من هستم.

شهردار تهران ادامه داد: من در دوران خدمتم همواره گفته‌ام مبنای عملم قانون است. الان هم همین طور است. اگر قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شامل حال من شود، حتی پس از اتمام موعد قانونی یک ساعت هم در شهرداری نمی‌مانم اما اگر قانون شامل من نشد، در شهرداری می‌مانم و خدمت می‌کنم.

ادامه دارد...

منبع: وانا

کلیدواژه: در حاشیه جلسه دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ بخر دیگه‌!

«رونان شاولوف» خاخام صهیونیست گفته است؛ نمی‌دانیم از دست ایران به کجا فرار کنیم‌؟! دوره‌ای هم نیست که معجزه‌ای بشود و دریا شکاف بردارد!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت‌: «رونان شاولوف» خاخام صهیونیست گفته است؛ نمی‌دانیم از دست ایران به کجا فرار کنیم‌؟! دوره‌ای هم نیست که معجزه‌ای بشود و دریا شکاف بردارد!

گفتم‌: منظورش چیست‌؟

گفت‌: منظورش شکافتن دریا با دعای حضرت موسی علیه‌السلام به دوازده بخش و عبور بنی اسرائیل و غرق شدن لشکریان فرعون است‌.

گفتم‌: صهیونیست‌ها پیروان همان فرعون هستند و مانند او کودک می‌کشند، سینه زنان را می‌شکافند و از انجام هیچ جنایتی رویگردان نیستند. بنابراین اگر معجزه‌ای رخ بدهد و دریا شکاف بردارد پیروان امروز فرعون یعنی همین صهیونیست‌های پلید و خبیث غرق می‌شوند.

گفت‌: یکی از مخالفان نتانیاهو با اشاره به شرایط هولناک رژیم صهیونیستی خطاب به او نوشته «‌با وجود این همه نشانه از موقعیت اسفناکی که داریم چرا هنوز نمی‌خواهید واقعیت کنونی را درک کنید»؟!

گفتم: به یارو گفتند؛ اگر یکی بهت گفت «‌یابو»! باهاش درگیر شو. اگر دیگری هم گفت یابو بهش فحش بده ولی اگر سومی هم گفت یابو، دیگه برو یک پالون برای خودت بخر!

دیگر خبرها

  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت