Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان با بیهوش کردن موفق شدند تعدادی از بسیجیان بومی و نیرو‌های هنگ مرزی پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) را بربایند.

 به نقل از خبرگزاری‌ها، فرمانده کل سپاه پاسداران در سفر به سمنان درباره ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور گفت: دشمنان هربار تلاش می‌کردند با درگیری این برجک و پاسگاه را اشغال کنند، ولی با توجه به ناکامی در این زمینه، این بار با وارد کردن یک نیروی نفوذی توانستند عمل خود را انجام هند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرلشکر محمدعلی جعفری افزود: آن‌ها که مطمئن بودند که تا زمانی که رزمنده و مدافع هوشیار و زنده باشند نخواهند توانست به هدف خود برسند، با بیهوش کردن این افراد توانستند آن‌ها را بربایند.

وی گفت: این عمل، هنری نیست و ان شاءالله با پاسخ سخت و دندان شکن ما روبرو خواهند شد.

فرمانده کل سپاه همچنین ایجاد ناامنی در ایران را هدف مهم دشمنان کشور و در راس آن‌ها آمریکا، اسرائیل و آل سعود توصیف کرد و گفت: ما از این برنامه ریزی‌ها و سرمایه گذاری آن‌ها اطلاع داریم، ولی با آمادگی‌ها و تسلطی که وجود دارد، اکثر این برنامه ریزی‌ها خنثی می‌شود.

شامگاه دوشنبه ۲۳ مهرماه تعدادی از بسیجیان بومی و نیرو‌های هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضد انقلاب ربوده شدند.   منبع:انتخاب

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرمانده سپاه مرزبانان میرجاوه ربوده شدن مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند مقادیر قابل توجهی دارو قاچاق کشف کنند. 

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون، در جهت پیشگیری از خروج کالای قاچاق از کشور موفق شدند، تعداد ۲۸ هزار و ۶۰۰ عدد قرص از نوع فنوباربیتال را به ارزش ۲۴۸ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال را از داخل کوله یک نفر تبعه افغان کشف کنند، که داروها تحویل شبکه بهداشت شهرستان و متهم تحویل مدیریت مبارزه با کالا وقاچاق هنگ شد.  

وی بیان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه کارکنان مرزبانی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر جهش تولید بسیار کارگشا است. 

دیگر خبرها

  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همه دنیا تعجب بود