Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ سید احمد عبودتیان، مدیر کل بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء در کنگره ملی خانواده که امروز، 25 مهرماه در مجتمع فرهنگی آدینه برگزارشد، با بیان اینکه امروز در حوزه جنگ نرم تلفات زیادی داده‌ایم، اظهار کرد: اگر بخواهیم در برابر دشمن مقابله کنیم باید بتوانیم خود را به مردم اثبات کنیم.   وی افزود: امروزه در حوزه جنگ نرم کارهای خوبی انجام نشده است چنانچه بخواهیم در این حوزه موفق باشیم باید گفتمان سازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  عبودتیان با تأکید بر اینکه الزام پیروزی در یک گفتمان رو به رو شدن با آن است؛ عنوان کرد: امروز باید گفتمان رقیب را برای مردم تشریح کنیم و به مردم بگوییم که دشمن به دنبال چه در بین خانواده‌های ایرانی است.   فضه سادات حسینی، دبیر علمی کنگره ملی خانواده نیز با اشاره به آسیب‌هایی که حوزه خانواده را تهدید می‌کنند، اظهار کرد: امروز آسیب‌های زیادی خانواده‌های ایرانی را تهدید می‌کند و اگر بتوان آنها را شناسایی و برطرف کرد می‌توانیم مشکلات زیادی را حل کنیم.    وی با بیان اینکه برای برگزاری کنگره ملی خانواده کار‌های علمی زیادی صورت گرفته است، گفت: نتایج تحقیقات و پژوهش‌هایی که در این کنگره منتشر شده است، در اختیار سازمان‌ها مردم نهاد قرار می‌گیرد. دبیرخانه دائمی این کنگره نیز راه‌اندازی شده و قرار است این دبیرخانه هر ساله به بررسی آسیب‌های اجتماعی که در حوزه خانواده وجود دارد، بپردازد.   کارگروهی در کشور ما به خوبی صورت نمی‌گیرد دبیر علمی کنگره ملی خانواده با بیان اینکه متاسفانه کارگروهی در کشور ما به خوبی صورت نمی‌گیرد، گفت: ما باید بتوانیم در حوزه شبکه‌سازی و کار تیمی وارد شویم و بتوانیم مشکلات را به گوش مسئولان برسانیم.   حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رویت، مدیر عامل بنیاد خانواده کشور نیز در کنگره ملی خانواده عنوان کرد: با توجه به تاریخ و آموزه‌های دینی در حال حاضر وضعیت خانواده در کشور ما وضعیت خوبی ندارد، وضعیت امروز خانواده‌ها در جامعه می‌طلبد که فکر و تأملی بر این موضوع داشته باشیم.   وی با بیان اینکه هر جا دولت و مردم در کنار یکدیگر بودند، پیروز می‌شوند، اظهار کرد: همانگونه که دین بر موضوع خانواده تاکید داشته است، امروز نیازمند این هستیم که دستگاه‌های حاکمیتی و مردم در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا مشکلاتی که در حوزه خانواده داریم، برطرف شود. امروز سازمان‌های مردم نهاد باید در حوزه‌های مختلف با یکدیگر همکاری داشته باشند تا تجربیاتی که طی سال‌های گذشته به دست آورده‌اند را در اختیار یکدیگر قرار دهند.   مدیرعامل بنیاد خانواده گفت: باید اینگونه همایش‌ها ادامه داشته باشد، تا بتوانیم آسیب‌ها را به خوبی شناسایی و آنها را در اختیار دستگاه‌های حاکمیتی قرار دهیم. خوشبختانه سازمان‌های مردم نهاد در حوزه نشر کتاب در حوزه خانواده وارد شده‌اند و در این حوزه کار‌های خوبی صورت گرفته است.   وی با بیان اینکه امروز دستگاه‌های حاکمیتی نگاه خوبی به سازمان‌های مردم نهاد در حوزه خانواده ندارند، تأکید کرد: باید توانمندی‌های خود را به گونه‌ای به نمایش بگذاریم که دستگاه‌های حاکمیتی ماموریت‌های زیادی در اختیار سازمان‌های مردم نهاد قرار دهند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اولین کنگره ملی خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان

سرپرست اجرایی اولین کنگره پژوهش و فناوری گفت: در این کنگره،۵۵۰ خلاصه مقاله از دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شد که از این تعداد۲۸۴ مقاله پذیرفته شد.

افسانه یکدانه افزود: از این تعداد،۲۴۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۴۰ مقاله در قالب پوستر در این کنگره پژوهشی یک روزه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه شد.

او اضافه کرد: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هوش مصنوعی، مسائل زیست محیطی همچنین پیشگیری و بهداشت مهمترین مباحث از ۱۵ محور اولین کنگره پژوهش و فناوری است.

یکدانه ادامه داد: خلاصه ۲۴ مقاله برتر این کنگره در مجله‌های معتبر چاپ خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم با اشاره به جمعیت ۱۱ هزار نفری این دانشگاه گفت: حمایت از پژوهشگران و فناوران در اولویت برنامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.

غلامرضا عسگری افزود: تشکیل کارگاه‌های آموزشی، مدارس تحقیقاتی، هسته‌های فناوری و مراکز رشد همچنین حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و ایده‌های پژوهشی از جمله این برنامه هاست.

در اولین کنگره پژوهش و فناوری، دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، کاشان، شهید صدوقی یزد (۶ هزار دانشجویی) و شهرکرد به عنوان منطقه ۷ آمایشی کشور، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را به نمایش گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان الاقصای ایرانی بود / هیچ چیز برای امروز ما حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • جزئیات ماجرای انفجار در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است