Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایلی استان، سرمربی فولاد در نشست خبری قبل از بازی با پدیده در نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. بابت حضور در مشهد خوشحال هستم. 2 هفته قبل مقابل پدیده 120 دقیقه بازی خوبی انجام دادیم و هر دو تیم‌ گل‌های زیادی به ثمر رساندند و گل‌های زیادی هم به ثمر نرسید. خودمان را آماده بازی فردا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌توانم نتیجه را پیش‌بینی کنم اما می‌گویم بازی فردا زیبا خواهد بود.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: حسن بیت‌سعید و تارتا محروم هستند. ایوب والی و صابر حردانی هم مصدوم هستند و در این بازی آنها را در اختیار نداریم.

استان در مورد وضعیت سروش رفیعی خاطرنشان کرد: رفیعی با تیم عازم مشهد شده است‌. او یک مقدار دیر به تیم ملحق شد. مصدومیت رفیعی برطرف شده و در مورد اینکه آیا او فردا بازی کند یا نه ما تصمیم گیری می‌کنیم. در کل رفیعی بازیکن بسیار خوبی است که می‌تواند در ادامه کار به ما کمک کند.

سرمربی فولاد در مورد اینکه بعد از جام حذفی در نشست خبری اعلام کرد که روز به روز بهتر می‌شوند و نیاز به صبر دارند آیا مسئولان برای رسیدن فولاد به شرایط مطلوب صبر می‌کنند،  خاطرنشان کرد: ما این دو هفته را پشت سر گذاشتیم و خوشحال  بودیم که مقابل پدیده در جام حذفی با وجود باخت خوب کار کردیم. تغییرات در حال نتیجه دادن است. امیدوارم فردا بازی خوبی مقابل پدیده به نمایش بگذاریم و مردم از دیدن این بازی لذت ببرند. ما در بازی قبل به دلایلی بیشماری بازنده شدیم. یکی از این دلایل اشتباهات زیاد بازیکنان خودمان بود. یک دلیل دیگر هم به اشتباهات داور مخصوصا اشتباه او روی گل اول باز می‌گشت. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد و تیم ما‌ فردا شرایط خوبی در بازی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی جام حذفی مقابل پدیده دفاع فولاد جلو بازی می‌کرد و همین عامل منجر به شکست این تیم شد، خاطرنشان کرد: حرف شما را قبول دارم. بعد از اینکه بازی به تساوی دو بر دو رسید ما گفتیم یا هیچ چیز یا همه چیز، به همین خاطر جلو کشیدیم تا برنده شویم. در همین حین روی یک ضد حمله گل سوم را دریافت کردیم و حذف شدیم. در مورد بازی فردا ترکیب ما محرمانه است و نمی‌توانم چیزی در مورد آن بگویم.  فردا شما نحوه بازی ما را می‌بینید.

استان بار دیگر در مورد عبدالله کرمی، گفت: مهم این است که کرمی الان در کنار ما حضور دارد و فردا مشخص می‌شود آیا او می‌تواند با توجه به شرایطی که دارد بازی کند یا نه.‌ در مورد پیمان شیرزادی هم وضعیت همینطور است. شیرازدی هم به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته است. امشب با کادرفنی در مورد ترکیب تیم تصمیم گیری می‌کنیم. از بازگشت شیرزادی خوشحال هستیم. ما مدت‌ها بَک چپ نداشتیم. امیدوارم فردا شرایط به شکلی پیش برود که بازی محکمی را از سوی دو تیم نظاره کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جام حذفی رقابت های لیگ برتر فولاد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد. - اخبار ورزشی -

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

 

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود  تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه پرسپولیس نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند