Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای دیدار جام حذفی چهار بازیکن اصلی را به دلایل مختلف در اختیار نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا پنجشنبه پرسپولیس و نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: بعد از یک استراحت کوتاه به مسابقات برگشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا اولین بازی خودمان در جام حذفی را داریم. سپس بازی بسیار مهم السد را داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همانطور که می دانید بازی پیش روی پرسپولیس مهم ترین بازی ماست. قبلا تجربه تلخی از جام حذفی داریم. از قشقایی باختیم و می دانیم شرایط جام حذفی چگونه است. پارسال هم از نفت آبادان باختیم. البته که قدرت خودمان را مقابل نود ارومیه کم نمی دانیم و شرایط‌مان را می شناسیم.

وی افزود: در حال حاضر در بهترین مسیر در کسب قهرمانی ها قرار داریم. همیشه گفته ام بیشترین جام را می خواهیم. می دانیم با چه تیمی بازی داریم. نود ارومیه لیگ یک را بد شروع کرده اما در چهار بازی اخیر پیشرفت محسوسی داشته است. آنها مقابل اکسین البرز و آلومینیوم اراک بازی خوبی داشته اند. آنها در چهار بازی اخیر خود تنها یک گل دریافت کرده اندِ طبیعی است انتظار یک بازی متعصبانه، جنگجویانه و احساسی را داریم.

برانکو درباره اهمیت این دیدار تصریح کرد: این بازی برای ما خیلی مهم است تا هم به مرحله بعدی برویم و هم اینکه قبل از بازی با السد روند بردهای خود را ادامه دهیم. پس با قوی‌ترین ترکیبمان بازی خواهیم کرد.

برانکو درباره ترکیب احتمالی سرخپوشان اظهار داشت: بیرانوند را نخواهیم داشت. مثل بشار رسن که در غم از دست دادن مادرش است. همچنین امید عالیشاه را هم به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت. ضمن اینکه حسین ماهینی هم هفته آینده عمل خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش اذعان داشت: مقابل السد بازیکنانی بازی کردند که در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از لیگ برتر به میدان رفتند. مثل احسان علوان زاده، سعید حسین پور و آدام همتی. بارها هم اعلام کردم حداکثر توانمان را به کار خواهیم بست. اما این فوتبال است و باید بجنگید. برای جوانان تیم خوشحال هستم که خودشان را بروز می دهند. آنها متحدتر از همیشه بودند. موضوعی که دوست دارم تکرار کنم این است که آنها شایسته تمامی تبریکات هستند.

وی افزود: با برد در بازی رفت قدم کوچکی برداشتیم. اما انتظار یک بازی خیلی سخت را در تهران داریم. دیدید که آنها مقابل استقلال چگونه بازی کردند.

برانکو درباره تاکتیک خودش برای بازی با السد تصریح کرد: برد یا باخت یک بر صفر با تساوی فرق نمی کند. خودم می دانم موضوع دیدار با السد خیلی متفاوت تر از نود ارومیه است. اما ما فردا با این تیم بازی داریم و بعدا به السد فکر می کنیم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره بازگشت محسن ربیع خواه گفت: او فردا روی نیمکت خواهد بود. خوشحالم به فرم ایده آل رسیده استِ او تنها نیاز دارد به فرم ورزشی برسد تا از مصدومیت مجدد نترسد. او در تمرینات بی هیج مشکلی حضور دارد و خوشحالم که خودش را رفته رفته به ترکیب اضافه می کند.

برانکو درباره باخت هشت بر صفر السد تصریح کرد: بهتر است بگویم آنها با بچه های خودشان بازی کردند. بونجاح نبود و هشت بازیکن دیگر السد نبود. باید بگویم ما نگران این تیم نیستیم. بلکه باید مراقب اطراف باشگاه باشیم. مثل هواداران و خانواده های بازیکنان که فکر می کنند ما قهرمان آسیا که سهل است بلکه قهرمان کهکشان راه شیری هستیم.

برانکو در پایان نشست خبری. خود در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه مطالبات خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است تصریح کرد: نه! هنوزهیچ پولی دریافت نکرده ایم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برانکو در نشست خبری برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد

السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد

طرفداری | السد با پیروزی قاطعی که در دیدار برابر الشمال به دست آورد یک هفته قبل از پایان لیگ ستارگان قطر قهرمان شد.

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها 

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا