Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین قورچانی مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان اظهارکرد: ایده‌کاپ در صدد درگیر کردن دانش‌آموزان از سنین نوجوانی با مسائل و معضلات شهر خود است.

وی با بیان اینکه در طرح ایده کاپ دانش‌آموزان می‌توانند در سه مقطع دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم ایده پردازی کنند، افزود: این طرح در قالب سه موضوع شامل شهر کودک‌محور، مسائل ترافیکی شهر، کاهش آلاینده‌ها و آلودگی‌های شهری از جمله پسماند و سوخت‌های فسیلی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان ادامه داد: در مسابقه ایده‌کاپ دانش‌آموزان ایده‌های خود را به صورت مکتوب ارایه می‌دهند و بعد از داوری ایده‌ها، افراد برگزیده باید در مدت پنج دقیقه ایده خود را پرزنت کنند، سپس به طور مجدد در قالب رای‌گیری طرح برگزیده انتخاب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این مسابقه تا تاریخ ۲۹ مهرماه به سایت  www.eventbox.ir  مراجعه کنند.

قورچانی با اشاره به نظام پیشنهادات شهروندان و خروجی های مؤثر آن گفت: جمع آوری ایده‌ها و طرح‌های جدید از مردم، دانش آموزان و دانشجویان به چند صورت انجام می‌گیرد، یکی از آن‌ها سامانه نظام پیشنهادات است که مردم می‌توانند ایده‌های خود را از طریق این سامانه ثبت کنند.

وی تصریح کرد: نوع دیگر آن از طریق شرکت در برنامه‌های مسابقه‌ای و جشنواره‌ای با عنوان «ایده‌کاپ» است که تاکنون شاهد برگزاری چند ایده‌کاپ با موضوعات مختلف در شهر بوده‌ایم.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاونت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروه، گروهD صعود کند.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086676 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود