Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: 21 میلیارد ریال برای خرید، احداث، تعمیر، تکمیل، بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد در طی نیمه اول امسال هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، هدایت صفری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمیته امداد زنجان درنیمه نخست امسال 912 طرح عمرانی خرید و یا ساخت مسکن، تعمیرات و بهسازی سرویس بهداشتی را انجام داده که از این تعداد 734 مورد تعمیرات، 51 مورد ساخت مسکن روستایی، 16 مورد ساخت و یا خرید مسکن شهری 111 مورد بهسازی سرویس بهداشتی برای مددجویان تحت حمایت انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: برای تحقق خانه‌دار شدن یکهزار و 432 خانوار مددجو و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد به همراهی ، مشارکت بیش ‌از پیش نیکوکاران نیاز است تا دغدغه مسکن این قشر کاهش یابد.
این مسئول ادامه داد: حوزه مسکن یکی از اقلام توانمند سازی جامعه هدف است و برای اینکه خودکفایی کامل شکل بگیرد باید مشکل مسکن مددجویان مرتفع شود.
وی اضافه کرد: از شاخص‌های مهم دیگر اثرگذار در حوزه توانمندسازی جامعه هدف این نهاد رفع مشکل مسکن گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت بوده که موجب افزایش سرعت در فرآیند توانمندسازی مددجویان می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استانزنجان ادامه داد: مسکن از خدمات پرهزینه کمیته امداد بشمار می رود و بخش مهمی از منابع داخلی نیز در این بخش هزینه می‌شود و در این میان منابع داخلی ایتن نهاد به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای موجود در این بخش نیست.
وی یادآوری کرد: مشارکت خیران و دستگاههای فعال در حوزه مسکن می‌تواند در خانه‌دار شدن مددجویان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب بسیار راهگشا و اثربخش شود.
صفری افزود: این نهاد به ‌منظور کمک به خانه‌دار شدن نیازمندان تحت حمایت با همراهی نیکوکاران، سازمان‌های و نهادهای دولتی و خصوصی اقداماتی را در جهت برطرف شدن مشکل مددجویان و اقشار کم‌درآمد مورد توجه قرار داده است.
این مسئول خاطر نشان کرد:خیران و نیکوکاران به‌منظور کمک به تامین مسکن نیازمندان می‌توانند با شماره‌گیری کد # 024 * 8877 * و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 24 هزار و 647 خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیر مستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردارند که از جمله این تعداد 13هزار زن سرپرست خانوار، 18 هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی هستند.
9646/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسكن مددجويان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس